رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پنجم مرداد، ۹۴ نفر در سوانح جاده‌ای استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۷۶۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 29 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک؛سرهنگ محمد حیدری  اظهار داشت: تعداد افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۹ نفر بوده است حدود ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد افراد جان باخته در سوانح جاده‌ای استان آقا و ۱۵ درصد نیز خانم بوده اند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: از مجموع افراد فوت شده، ۵۰ درصد بین ۱۸ تا ۵۵ سال، ۲۹ درصد ۵۵ سال به بالا و ۲۱ درصد نیز کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال تا پنجم مردادماه، یک هزار و ۴۷۱ نفر نیز در سوانح جاده‌ای استان زخمی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۸۶۱ نفر بوده، ۲۱ درصد کاهش داشته است.
وی بیشترین آمار تلفات رانندگی را متعلق به محور کرمانشاه - صحنه عنوان کرد و گفت: در مدت زمان یاد شده ۹ نفر در این محور جان خود را از دست داده و ۳۶ نفر هم زخمی شده اند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: محور هرسین با هفت کشته و ۱۷ مجروح و محور کرمانشاه - کامیاران با ۶ کشته و ۲۲ مجروح، جایگاه‌های دوم و سوم محور‌های حادثه خیز استان را به خود اختصاص داده اند.

این مقام انتظامی، برخورد خودرو با یکدیگر، واژگونی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ را اصلی‌ترین عوامل سوانح جاده‌ای عنوان کرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته در مجموع ۴۰۹ نفر در سوانح جاده‌ای استان کرمانشاه زخمی و چهار هزار و ۷۷۰ نفر نیز زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار