شنیده های حاکی از دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان فارس و عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه منابع استانداری فارس دارد.
کد خبر: ۷۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 25 July 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: شنیده های حاکی از دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان فارس و عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه منابع استانداری فارس دارد.

در این دیدار که رسانه ای نشده هاشمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بر لزوم نهادینه سازی حزب گرایی در جامعه در راستای توسعه سیاسی تاکید نموده و خواستار حضور حداکثری اقشار در مدیریت سیاسی شده است.همچنین لزوم آمادگی احزاب جهت برگزاری انتخابات پیش رو مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

قاسم پور معاون توسعه منابع انسانی استانداری فارس پیشتر به عنوان مدیر کل حوزه استاندار فارس و پیش از آن به عنوان فرماندار داراب مشغول بوده است و یکی از گزینه های مطرح معاونت سیاسی امنیتی استانداری بود که بنا به دلایلی منصوب نشد.

حال سوال اینجاست ارتباط معاون منابع استانداری با احزاب سیاسی چیست و با این توضیح اصولا معاونت سیاسی چه مسئولیتی دارد؟

سوال بعدی اینجاست که لزوم برگزاری چنین جلسه ای چیزی جز سهم خواهی احزاب از دولت است آن هم در شرایطی که معاونت توسعه منابع استانداری می بایست با تاکید جدی بر شایسته سالاری جلو باندبازی های احزاب سیاسی و سهم خواهی آنان را در تامین منابع انسانی بگیرد.

شایسته سالاری همیشه از شعارهای پرتکرار احزاب مختلف سیاسی در ادوار مختلف بوده و معمولا این دست شعار ها به خصوص زمان های نزدیک به انتخابات پررنگ تر می شود اما در این مورد به خصوص شاهد سهم خواهی حزبی هستیم که پیشتر شاهد انتقاد های گسترده ی آن در همین موضوع بوده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار