دبیر وقت شورای حمل‌ و نقل ترافیک فارس گفت: مشکل فنی پروژه تقاطع صدرا را به مسئولان شهرداری صدرا گوشزد کردیم، اما مثل‌اینکه این کار به مذاق مسئولان شهرداری صدرا خوش نیامد و اصطلاحاً به آن‌ها بَرخورد!
کد خبر: ۷۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 21 July 2019

به گزارش تابناک فارس: محمود میرزایی اظهار داشت به نظر ما در مکانی که قرار است آزادراه ایجاد و پروژه‌ای همچون قره پیری انجام شود، لزومی برای ایجاد تقاطع دیده نمی‌شد اما درعین‌حال از مسئولان شهرداری خواستیم به ما آمار ترافیکی دهند آن هم به‌صورت علمی.

وی خاطرنشان کرد: ما به مدیران شهرداری گفتیم که قرار است بار ترافیکی از صدرا خارج شود نه اینکه بار ترافیکی جدیدی اضافه شود لذا کلی‌گویی در مورد محسنات پروژه بدون محاسبه علمی به درد ما نمی‌خورد، اما گویا توپ آن‌ها از جای دیگری پُر بود و پس‌ازآن نطق بلند بالایی ارائه دادند که کسی نمی‌خواهد صدرا پیشرفت کند!


دبیر وقت شورای ترافیک و حمل‌ و نقل استان فارس ادامه داد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم این طرح از شورا هنوز مصوبه‌ ای نگرفته چه در موافقت چه در مخالفت و از لحاظ قانونی نباید پروژه بدون مجوز شورای ترافیک شروع شود. 

 میرزایی گفت: طبیعتاً با مشکلاتی که مطرح شد، دفتر فنی استانداری باید جلوی کلنگ زنی این پروژه را بگیرد اما بنده اطلاعی ندارم تا به امروز چه اتفاقی افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار