نماینده مردم فیروزآباد در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی افزود: چرا شما و وزارتخانه‌تان به وعده‌هایی که به نمایندگان ملت در مجلس داده‌اید عمل نمی‌کنید؟
کد خبر: ۷۶۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 21 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:کوروش کرم‌پور نماینده مردم فیروز آباد در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید مردم آمریکا از خواب خوش بیدار شده و سرنوشتشان را از دستان رئیس‌جمهوری کم‌فهم و بزدل خارج کنند.

وی در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی افزود: چرا شما و وزارتخانه‌تان به وعده‌هایی که به نمایندگان ملت در مجلس داده‌اید عمل نمی‌کنید؟

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چرا این وزارتخانه در به‌کارگیری مدیران شایسته موضوع را رعایت نمی‌کنند و چرا اجازه نمی‌دهد که مدیران کاربلد در این وزارتخانه به کار خود ادامه دهند.

کرم‌پور گفت: 80 درصد نمایندگان استان اصفهان از مدیرکل راه این استان حمایت کرده‌اند اما این وزارتخانه گویا اجازه نمی‌دهد وی به کار خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار