نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خالی شدن سفره کم درآمدها از لبنیات تبعات سنگینی در حوزه بهداشت ودرمان برای کشور در بردارد یادآورشد: حذف دلالان از بازار لبنیات با مشارکت مردم امکان پذیر است.
کد خبر: ۷۶۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 21 July 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری  درباره وضعیت گرانی لبنیات در کشور گفت: لبنیات از کالاهای اساسی برای تمام اقشار جامعه فارغ از هر طبقه اقتصادی ، تلقی می شود زیرا مصرف منظم و نظامند لبنیات ارتباط مستقیم با افزایش سرانه سلامت جامعه دارد.

افزایش سرانه لبنیات ارتباط مستقیم با کاهش هزینه های درمان دارد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش سرانه مصرف لبنیات با کاهش هزینه های درمان در حوزه بهداشت ارتباط تنگاتنگی دارد تصریح کرد :گرانی لبنیات و عدم نظارت جامع در نرخ گذاری موجب شده که اقشار کم درامد جامعه با مشکل اساسی برای تامین و تهیه لبنیات روبرو شوند.

اکبری افزود متاسفانه برخی از سیاست های اصولی وکاربردی مناسب از جمله توزیع شیردر مدارس که تاثیر بسزایی در افزایش مصرف سرانه شیر در مدارس داشته است نیز هم اکنون اجرایی نمی شود.

تنها با نظارت دولتی نمی توان بازار لبنیات را ساماندهی کرد

وی ادامه داد: تنها با نظارت دولتی نمی توان وضعیت نرخ گذاری در بازار لبنیات را بهبود بخشید و این در حالی است که با مشارکت مردمی می توان در کنار حمایت های دولتی از گران فروشی لبنیات جلوگیری بعمل آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه خالی شدن سفره کم درآمدها از لبنیات تبعات سنگینی در حوزه بهداشت ودرمان برای کشور در بردارد یادآورشد: حذف دلالان از بازار لبنیات با مشارکت مردم امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار