امام جمعه لارستان با تأکید بر شناسایی منازل خالی از سکنه و اخذ مالیات از صاحبان آنها، افزود: در شهرجدید لار خانه های متعدد توسط برخی از افراد خریداری و خالی رها شده است.
کد خبر: ۷۶۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 20 July 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با یادآوری بخشی از اهم مباحث مطرح شده در دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: باید از جهت گیری ها و جریان های انقلابی حمایت و تقویت شوند.

وی با بیان اینکه کشور با روحیه انقلابی تاکنون مسیر پیشرفت و تعالی را پشت سرگذاشته است و با حرکت انقلابی به تکامل می رسد، افزود: هرگونه کوتاه آمدن از این مواضع به ضرر انقلاب، ملت و آینده ایران خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با برشمردن پیامدهای مثبت با حمایت از جریان های انقلابی، تصریح کرد: اگر این جریان ها حمایت شوند موجب ماندگاری انقلاب اسلامی، افزایش عزت آفرینی، جلوگیری از مخاطرات ناشی از کاهش روحیه انقلابیگری، شتاب در روند پیشرفت کشور و فاصله گرفتن از سستی و بی عملی، رشد فرهنگ خدمت بدون منت در همه بخش های نظام، بسترسازی برای تحقق تمدن اسلامی، تأثیرگذاری در ابعاد منطقه ای و جهانی و غیره بخشی از ثمرات روحیه انقلابیگری است.

این مسئول با اذعان به اینکه در دوران جنگ تحمیلی توانست بدون امکانات و رسانه و پشتوانه بین المللی در مقابل ۴۳ کشور با اتکا به روحیه انقلابیگری ایستادگی کند، خاطر نشان کرد: اگر روحیه انقلابی در جامعه ای حفظ شود، استحاله سیاسی و فرهنگی رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ساخت انواع موشک، نانوتکنولوژی، انرژی هسته ای، ساخت پهپاد و غیره محصول تلاش افرادی است که روحیه جهادی و انقلابی دارند، ادامه داد: با سستی و تنبلی پیشرفت رخ نمی دهد.

امام جمعه لارستان با قابل تحسین و شجاعانه خواندن سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر علم داخلی یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاد و هیمنه آمریکا شکسته شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن محکوم کردن کشتی نفتکش ایران در تنگه جبل الطارق توسط انگلیسی ها، تأکید کرد: به طور قطع این اقدام آنها بی پاسخ نمی ماند و عمل متقابل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تحرکات گروهک های تروریستی در شمال غرب ایران، گفت: خوشبختانه با هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محل استقرار نیروهای اموزشی و عملیاتی گروهک های تروریستی مورد هجوم زمینی، توپخانه ای و پهپادی در کردستان عراق قرار گرفت که دارای پیام حفظ امنیت در بالاترین شکل توسط نیروهای مسلح است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در فصل جابجایی خانواده ها و مستأجرین قرار داریم و متأسفانه در سطح کشور و لارستان شاهد رشد چشمگیر و ناهمگون اجاره بها هستیم، افزود: متأسفانه ۴۰ درصد از درآمدهای خانوارها به اجاره خانه اختصاص یافته و کسانی که دارای درآمد حداقلی هستند، زیر فشار قرار می گیرند.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مسئولان خواستار ایجاد تمهیدات لازم و تأکید کرد: می بایست کارشناسان راههایی برای کنترل اوضاع نابسامان مسکن در زمینه خرید و فروش و همچنین اجاره بها پیش بینی کنند.

وی خواستار وضع مالیات برای جلوگیری از سوداگری در زمینه مسکن شد و تصریح کرد: افرادی با خرید متعدد مسکن و فروش آن بدون پرداخت هرگونه مالیات درآمدهای کلان جمع می کنند که نیاز به اخذ مالیات از انها برای جلوگیری از سوداندوزی است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر شناسایی منازل خالی از سکنه و اخذ مالیات از صاحبان آنها، افزود: در شهرجدید لار خانه های متعدد توسط برخی از افراد خریداری و خالی رها شده است.

این مسئول خواستار تعیین وضعیت پروژه های مسکن مهر برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد شد و بیان کرد: بنیاد مسکن باید یک تحرک جدی از خود نشان دهد و این مشکل را از پیش روی جوانان و خانواده ضعیف بردارند.

حجت الاسلام موسوی پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط حضرت امام(ره) که به جام زهر تعبیر شده است، عنوان کرد: پس از چند بار چکش کاری صدام به عنوان شروع کننده جنگ شناخته شد و این مهم با استقامت مردم بدست امد.

وی در پایان اضافه کرد: در حاشیه اجلاس اخیر ائمه جمعه کشور با مسئولان بلندپایه ملی و استانی دیدارهای خصوصی برگزار و مطالبات مربوط به منطقه لارستان مطرح شد و امید می رود با همت سایر مسئولان شاهد نتیجه مورد پسند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار