رئیس کل دادگستری استان فارس بیان داشت:در همه قسمت‌ها چه دادگاه و چه دادسرا نظارت از سوی مسئولان و سرپرست مجتمع‌های قضائی بیشتر شود.
کد خبر: ۷۶۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 19 July 2019

به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام سیدکاظم موسوی روز جمعه در آئین تکریم و معارفه سرپرست محاکم کیفری دو شیراز، قضات و کارکنان دادگستری استان فارس را افراد صالح و بدنه دستگاه قضائی را سالم دانست و تأکید کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان افرادی مؤمن، انقلابی و سالم هستند منتها با معدود افرادی که می‌خواهند با تخلفات خود چهره دستگاه قضائی را خدشه دار کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطع خواهد شد.

امید است هر چه سریع تر با این افراد که گویا معدود هم هستند! برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی در این مراسم از تشدید نظارت‌ها خبر داد و تأکید کرد: در همه قسمت‌ها چه دادگاه و چه دادسرا نظارت از سوی مسئولان و سرپرست مجتمع‌های قضائی بیشتر شود چرا که باید از نیروهای مؤمن، انقلابی، به شدت پاکدست و خوش اخلاق که ارباب رجوع را مورد تکریم و احترام قرار می‌دهند استفاده شود.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه به برخی از اقدامات و فعالیت‌ها در رسیدگی به پرونده‌های مهم اشاره کرد و گفت: پرونده‌هایی که از حساسیت زیادی برخوردارند جدی گرفته شود و در صدور رأی برای مجرمین این پرونده‌ها به هیچ عنوان ملاحظه‌ای صورت نگیرد.

و انشااله این حساسیت ها شامل افراد خاص که گاها سفارش های فراوانی را با خود دارند بشود.

این مقام قضایی در ادامه تکریم و احترام ارباب رجوع را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم را احترام کنید و در اتاق‌هایتان به روی مردم باز بگذارید و خود را خدمتگزار مردم بدانیم و از تأکیدات ریاست قوه قضائیه است که در رسیدگی به حال ضعفا، محرومان و افرادی که مورد ظلمی واقع شده اند فروگذار نباشیم و حرف و درد دل مردم را بشنویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار