رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین از اجرای حکم رفع تصرف نزدیک به سه هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 16 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایانا:یعقوب نظریان مادوانی گفت: با هوشیاری و اقدامات به موقع و سریع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قیرو کارزین متخلفانی که اقدام به تخریب و تصرف در منطقه "دشت لار" شهرستان قیروکارزین کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی با دستور کتبی دادستان شهرستان و نیز تلاش و پیگیری نیروهای یگان حفاظت شهرستان قیر و کارزین حدود 3 هکتار از اراضی ملی که توسط سودجویان فنس کشی و غصب شده بود رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

نظریان مادوانی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دشت لار توسط افراد خاطی عملیات رفع تصرف با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین با اشاره به تلاش‎‌های طاقت فرسای نیروهای منابع طبیعی با توجه به شرایط بسیار گرم هوا در این عملیات بیان کرد: با هماهنگی بسیار مناسب با مقامات قضایی شهرستان حکم قلع و قمع دراراضی مذکور صادر و با همکاری نیروی انتظامی توسط نیروهای منابع طبیعی به اجرا شد.

وی افزود:متخلفین بازداشت شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین تاکید کرد: مردم در صورت مواجه با هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی،یگان امداد جنگل و مرتع را با شماره تلفن شبانه روزی 1504 مطلع نمایند.

وسعت اراضی ملی شهرستان قیرو و کارزین 400هزار هکتار می باشد و منطقه "دشت لار "نیز در 80 کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار