عنایت الله رحیمی افزود: در فارس روند رشد طلاق افزایش نداشته است و امروزه ازدواج آسان و کم هزینه به دور از سختگیری‌های خانواده می‌تواند زمینه ساز یک زندگی پایدار در جامعه باشد.
کد خبر: ۷۶۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 16 July 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس:عنایت الله رحیمی افزود: در فارس روند رشد طلاق افزایش نداشته است و امروزه ازدواج آسان و کم هزینه به دور از سختگیری‌های خانواده می‌تواند زمینه ساز یک زندگی پایدار در جامعه باشد.
وی گفت: پارسال تسهیلات خوبی برای ازدواج جوانان توسط دولت، خیران و دستگاه‌های مردم نهاد فراهم شد که در این راستا به ۵۵ هزار نفر در استان ۸ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد.
استاندار فارس تهسیل در روند پرداخت وام ازدواج را یکی از اقدامات مهم دولت برشمرد و گفت: وام ازدواج از ۱۵ به ۳۰ تومان برای هر نفر افزایش پیدا کرده است تا بخشی از مشکلات جوانان را برطرف کند.
رحیمی گفت: هم زمان با هفته ازدواج از دوازده تا ۱۸ مرداد ۵۰۰ ازدواج آسان در استان به همت خیران و موسسه‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.
وی افزود: در شرایط اقتصادی جامعه، خانواده‌ها می‌توانند بخش زیادی از مشکلات پیش روی ازدواج‌ها را بردارند و ازدواج‌های آسان را ترویج دهند.
اعضای ستاد ساماندهی امورجوانان استان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات پیش روی جوانان و راه‌های برطرف کردن این مشکلات پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار