مديركل امورشهری و شوراهای استانداری فارس بر لزوم ایجاد و تداوم ارتباط شهرداری‌ها با مردم تأکید کرد و شفافیت کاری شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و ارائه گزارش عملکرد مداوم به مردم را خواستار شد.
کد خبر: ۷۶۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 15 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:در سفر یک‌روزه مدیرکل‌های دفاتر امور شهری و فنی استانداری فارس به این شهرستان، پس از کلنگ‌زنی دو پروژه مجتمع 74 واحدی و خیابان ولیعص(عج) شهر اقلید، از هشت پروژه در حال اجرای شهرداری این شهر بازدید شد.

سیدعلی نقی طبیب لقمانی در جلسه‌ای که  با حضور سرپرست فرمانداری اقلید، اعضای شورای اسلامی شهر اقلید، شهرداران اقلید، سده، حسن‌آباد و دژکرد و برخی از مسؤولان شهرستانی در شهرداری شهر اقلید برگزار شد با اشاره به پروژه‌های بازدید شده و اقدامات صورت گرفته در سطح شهر اقلید، آن را نتیجه برنامه‌ریزی‌های منسجم که روح واحدی داشت، عنوان کرد و اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتیم و تجربه‌های متعددی کسب کردیم.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری فارس تفکراتی که در اندیشه افراد است را ارزشمندترین سرمایه خواند و از مسؤولیت سنگین و خطیر شوراهای اسلامی که اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را گرو گذاشتند و مسؤولیت قبول کردند، سخن گفت.

طبیب لقمانی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، بر لزوم شفافیت کاری و ارائه گزارش عملکردی به مردم تأکید کرد و اظهار داشت: اگر شفافیت در کارمان باشد، اعتماد مردم افزایش می‌یابد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری فارس افزود: شهرداری متفاوت با سایر ادارات و نهادی در بحث درآمد و هزینه است که باید صریح، شفاف و آسان باشد.

وی ایجاد و تداوم ارتباط شهرداری با مردم را امری لازم دانست و بیان کرد: توجه به ممیزی املاک، برون‌سپاری بر اساس حجم کاری و با فلسفه کیفی شدن امور، پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان، تعامل ادارات شهرستانی با شهرداری‌ها در بازآفرینی شهری و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و...ازجمله اموری است که باید موردتوجه ویژه شهرداران و شوراهای اسلامی قرار گیرد.

طبیب لقمانی در پایان سخنان خود به خیابان گردشگری اشاره کرد و با تحسین شهردار و شورای اسلامی شهر اقلید در اجرای این پروژه، عنوان کرد: خیابان گردشگری اقلید یک طرح ملی است و تنها به این شهر تعلق ندارد بلکه همه هم‌وطنان و گردشگران باید از آن بهره ببرند.

 در ادامه این جلسه شهرداران اقلید، سده، حسن‌آباد و دژکرد و نیز رئیس شورای اسلامی شهر اقلید به بیان برخی از مسائل و مشکلات این شهرها در زمینه‌های مختلف ازجمله ساماندهی شهرک‌ها، فاضلاب شهری، بافت‌های فرسوده، وضعیت تونل اباصالح المهدی و عدم وجود سیستم تهویه، سایت زباله، احداث کمربندی، مطالعات تاریخی و...پرداخته و بر لزوم مساعدت مسؤولان استانی در اختصاص اعتبار لازم به شهرداری‌های شهرستان اقلید تأکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار