رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر شیراز از همکاری شهرداری این کلانشهر برای تردد آسان‌تر معلولان در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 15 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:یکی از مشکلات معلولان، مسئله تردد آسان در سطح شهر است. این افراد حتی برای استفاده از وسایل نقلیه حمل‌ونقل عمومی نیز با مشکل روبه‌رو هستند.

اما این روزها خبرهای خوبی از طرف شورای اسلامی شهر شیراز برای کاهش این مشکلات به گوش می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر شیراز از همکاری شهرداری این شهر برای تردد آسان‌تر معلولین در سطح شهر خبر داده است.

نواب قائدی در پاسخ به مطالبات یک معلول با بیان این‌که 180 اتوبوس باقیمانده خریداری‌شده شهرداری شیراز در اختیار کارخانه تولیدکننده است و شهرداری همچنان به دنبال تأمین مالی برای تحویل آن‌هاست، اضافه کرده که اتوبوس‌های جدید قابلیت حمل‌ونقل معلولان را دارد اما درعین‌حال شورای شهر شیراز به دنبال راه‌اندازی سامانه ویژه حمل‌ونقل معلولان با ون‌های مخصوص است.

به گفته این عضو شورای شهر شیراز، در طرح سامانه ویژه حمل‌ونقل معلولان به‌ویژه معلولان ویلچری، سرویس‌های ویژه ون از منزل تا مقصد در اختیار افراد معلول قرار می‌گیرد و این سامانه با مشارکت خیران به‌سرعت تکمیل و در اختیار شهروندان معلول قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار