پلیس تهران بزرگ با ارائه اطلاعاتی از حادثه یکشنبه‌شب تیراندازی در خیابان ولیعصر(ع) اعلام کرد: در این حادثه ۲ گلوله از اسلحه کمری راننده نماینده مردم اصفهان در مجلس شلیک و پای وی نیز زخمی شده است.
کد خبر: ۷۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 15 July 2019

به گزارش تابناک تهران، حادثه تیراندازی در خیابان ولیعصر شب گذشته در حالی خبرساز بوده که اعلام شده تیراندازی توسط راننده حجت الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس رخ داده است.

پلیس تهران بزرگ دقایق اولیه بامداد روز دوشنبه اعلام کرد: این حادثه ساعت ۲۱ دیشب در خیابان ولیعصر خیابان لبافی‌نژاد اعلام و مشخص شد گلوله ها توسط راننده خودرو پژوپارس که در کنار خیابان پارک بوده شلیک شده است.

براساس این گزارش نماینده مردم اصفهان در زمان حادثه در محل حضور نداشته و راننده وی که زخمی شده نیز با هماهنگی اورژانس به بیمارستان انتقال یافته است.

پلیس در حالی اعلام کرده پیگیر جزییات بیشتر حادثه است که برخی منابع گزارش کرده‌اند این رویداد زمانی رخ داده که نماینده اصفهان در حال مصاحبه با عوامل یک برنامه صداوسیما بوده است.

برخی گزارش ها به نقل از راننده نماینده اصفهان نیز حاکیست که چند موتورسوار قصد سرقت کیف داخل خودرو و درگیری را داشته اند که وی مجبور به استفاده از اسلحه شده و بعضی منابع دیگر البته گفته اند که درگیری، موضوع شخصی بین این فرد با دیگر افراد بوده است؛ هنوز جزییات بیشتری از سوی منابع موثق در این زمینه اطلاع رسانی نشده است.

همچنین برخی منابع در نیروی انتظامی تاکید کرده اند که این حادثه موضوع امنیتی و به قصد ترور نماینده مردم اصفهان نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار