سکندرپور ادامه داد: یکی از برنامه های اثربخش شهرداری برای توسعه گردشگری شهری، راه اندازی و توسعه کوچه باغ های قصردشت به عنوان محور گردشگری جدید به طول ۷/۴ کیلومتر است که در تلاش هستیم این پروژه گردشگری شهری را تا دهه فجر امسال این محور گردشگری خاطره انگیز را راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 14 July 2019

تابناک فارس به نقل از توریسم آنلاین: شهردار شیراز در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری در رابطه با برنامه های جدید شهرداری شیراز برای توسعه گردشگری شیراز گفت: مجموعه شهرداری شیراز،برنامه های متنوع و جدیدی برای توسعه گردشگری شهری در سطح شهر شیراز دارد.

اسکندرپور ادامه داد: یکی از برنامه های اثربخش شهرداری برای توسعه گردشگری شهری، راه اندازی و توسعه کوچه باغ های قصردشت به عنوان محور گردشگری جدید به طول ۷/۴ کیلومتر است که در تلاش هستیم این پروژه گردشگری شهری را تا دهه فجر امسال این محور گردشگری خاطره انگیز را راه اندازی کنیم.

وی افزود: فاز اول باغ گل ها در منطقه منصور آباد شیراز به بهره برداری رسیده و به زودی فاز دوم این باغ گردشگری نیز به بهره برداری می رسد.

شهردار شیراز افزود: همچنین راه اندازی اتوبوس گردشگری برای بازدید ساکنین مناطق کم برخوردار و محروم شیراز از نقاط گردشگری است که به زودی راه اندازی می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار