جعفر پور با بیان اینکه ما در کمیسیون فرهنگی آمادگی برای حل مشکلات فرهنگی داریم، گفت: حل همه مسائل فرهنگی محدود به قانون نیست و قانون صرفاً می تواند بستر آن باشد
کد خبر: ۷۶۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 14 July 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: جمشید جعفر پور در اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که در محل ساختمان سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما به فرمان رهبرمان امر به استقامت شدیم و جز مقاومت گریزی نداریم، نباید جزء کسانی باشیم که به گونه ای رفتار کنیم که باعث نگرانی رهبر باشیم. همه ما پشت سر رهبر حرکت می کنیم و بدون تردید می توانیم پیروز میدان های فرهنگی باشیم به شرطی که اسوه ما امام رضا علیه السلام باشد.

وی افزود: ما امروز در زمانی قرار داریم که ۷۲ ملت کفر علیه ما متحد شده اند و با زیرپا گذاشتن تمام قوانین بین المللی بر فشار های خود بر ما می افزایند. رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام دوره زندگی امام رضا علیه السلام بعد فرهنگی ایشان برجسته تر بود چراکه توانستند حقانیت و برتری دین اسلام را نسبت به سایر دیدگاه ها ثابت کنند ودر شب میلاد امام فرهنگی در جمع کسانی قرار داریم که همه افسران فرهنگی کشور هستند.

جعفر پور ادامه داد: ما افسران رشیدی در بعد نظامی داریم که بدون تردید پهباد های پیشرفته دشمن را نابود می کنند و این جوانان ما هستند که باصلابت در این راه ایستاده اند. در حوزه فرهنگی هم باید به گونه ای عمل کنیم که استقامت خود را به دشمن نشان دهیم. وی خاطر نشان کرد: ما راهی نداریم جز اینکه میان واقعیت های موجود در جامعه و آرمان پل بزنیم ونباید تمام چشم خودمان را صرفاً به آرمان ها بدوزیم و در یک رویاگرایی غرق شویم.هنر ما این است که با توجه به واقعیت ها راهی به سوی آرمان ها باز کنیم و این چیزی است که به تبعیت از امام رضا علیه السلام باید انجام دهیم.

جعفر پور با بیان اینکه ما در کمیسیون فرهنگی آمادگی برای حل مشکلات فرهنگی داریم، گفت: حل همه مسائل فرهنگی محدود به قانون نیست و قانون صرفاً می تواند بستر آن باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار