خاتمی ابراز داشت: فتنه‌گران در انتخابات گذشته شمشیر علیه ولایت‌فقیه کشیدند و با در دست داشتن عکس امام از مقدسات سوءاستفاده کردند.
کد خبر: ۷۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 14 July 2019

Image result for ‫انتخابات‬‎

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در حسینیه اعظم شهرستان فیروز آباد گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت را تعیین می‌کند و باید مردم به دنبال انتخاب کاندیدایی باشند که آیتم‌های بیشتر و ممتازتری داشته باشد.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم باوجود تحریم‌ها، گرانی‌ها و... هرساله در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می‌کنند و این نشان ایمان و خداباوری است.

 تابناک فارس: مردم نیز در مقابل آنچه انجام می دهند امید دارند منتخبان هم کمی مسئولیت پذیر بوده و به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ابراز داشت: انتخابات در پیش است و استان فارس هم انتخابات خبرگان را خواهد داشت که باید شخص دیگری را به‌جای مرحوم آیت‌الله ایمانی نماینده خبرگان برای استان انتخاب کند و هم انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی را در پیش رو دارد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه وظیفه همه ما بوده حضور در انتخابات و آمدن پای صندوق‌های رأی به‌عنوان تکلیف است که باید مردم تلاش کنند انتخاب اصلح داشته باشند و انتخاب اصلح به معنای این است که تا نمره ۲۰ وجود دارد مردم به سراغ نمره ۱۹ نروند.

تابناک فارس:البته انتخاب اصلح در شرایطی وجود دارد که سقف نمره ها 10 نباشد!!!

خاتمی ادامه داد: اصلح به شخص دین‌مدار، ارزش‌مدار، خدمتگزار، استکبارستیز، انقلابی می‌گویند و مردم باید دقت کنند دین خود را فدای منافع شخصی این‌ و آن نکنند.

وی اضافه کرد: دروغ گفتن در انتخابات حرام است مردم نباید به خاطر منافع شخص، یکدیگر را گمراه کنند و امید است در انتخابات آتی حجت‌مدار عمل کنیم و حجت شرعی هرکسی که هست به او رأی دهیم.

تابناک فارس: همه می دانیم که متاسفانه دروغ گفتن در زمان انتخابات بخش لاینفک و رویه ای جا افتاده می باشد.

امام‌جمعه موقت تهران بیان داشت: کسی که با توحید گره‌خورده و ولایت‌مدار است نه ولایت شعار باید این مطلب را در رفتار و عمل او دید.

خاتمی ابراز داشت: فتنه‌گران در انتخابات گذشته شمشیر علیه ولایت‌فقیه کشیدند و با در دست داشتن عکس امام از مقدسات سوءاستفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
داشتم داشتم به درد نمی خورد .دارم دارم به درد میخورد .می شود شما دست از گذشته از سر امام . عکسش و شهدا بر دارید .................خودتان ببنید چند مرده حلاجید ......................با گذشته که نمی شود زندگی کرد .امام این را گفت .امام ان را گفت .تعطیل کنید این حرفهها را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار