فرمانده انتظامی استان از کشف 403 کیلو و 250 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان "لارستان" خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 10 July 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام بخش حبیبی" گفت: مأموران پاسگاه "هرمود عباسی" شهرستان لارستان از خبری مبنی بر تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور "بندرعباس - لارستان" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و خودروهای عبوری را مورد کنترل قرار دادند، افزود: مأموران در این راستا یک خودرو پژو 405 را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، 228 کیلو تریاک کشف و 3 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی عبور دهند.

وی با بیان اینکه در این راستا مأموران به محور "لارستان - جهرم" اعزام و اقدام به کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری کردند، گفت: در این هنگام راننده یک خودرو پژو 405 بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 175 کیلو و 250 گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار