مدیر توسعه و بازرگانى سازمان جهاد کشاورزى استان فارس گفت:هیچ کمبودى در بخش گوشت قرمز در بازار نداریم ؛این در حالی است که مشکل اکنون بازار کمبود گوشت نیست و تامین گوشت با این وضعیت قیمت، هنر نمی باشد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 13 July 2019

صمد رنجبر گفت:هیچ کمبودى در بخش گوشت قرمز در بازار نداریم و در شرایط فعلى گوشت به اندازه کافى در بازار وجود دارد و فروشگاه هاى زنجیره اى در حال واردات گوشت قرمز هستند.

تابناک فارس: این در حالیست که همه از موجود بودن گوشت اطلاع داریم؛ اما مسئله بر سر قیمت گوشت است نه موجود بودن یا نبودن آن!


مدیر توسعه و بازرگانى سازمان جهاد کشاورزى استان فارس به قیمت گوشت در بازار شیراز اشاره مى کند و مى گوید: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت منجمد برزیلى حدود 55 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوسفندى هم حدود 70 هزار تومان است.

تابناک فارس: اما قیمت گوشت در بازار بالاتر از آن چیزی است که بیان شده و گوشت با قیمت 70 هزار تومان احتمالا فقط در قصابی های محله ی آقای رنجبر یافت می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ شیراز هم با بیان اینکه در فصل تابستان میزان استقبال مردم از گوشت قرمز کاهش مى یابد، مى گوید: طبیعى است که در فصل تابستان به دلیل گرماى زیاد مردم از مصرف گوشت قرمز و غذاى گرم خوددارى کنند!!!!

قطعا همه ما می دانیم که کاهش تقاضا برای گوشت به خاطر گرمای هوا است و قیمت نجومی گوشت هیچ تاثیری در کاهش فروش آن ندارد!!!!!!!!


نجفى با بیان اینکه قیمت گوشت از فروردین تاکنون هیچگونه تغییرى نداشته است، می‌افزاید:حتی در بعضى مواقع شاهد کاهش قیمت این محصول در شهر شیراز بوده‌ایم.

تابناک فارس:این سخن آقای نجفی با سخنان آقای رنجبر در مورد گوشت کیلویی 70 هزار تومانی در تناقض است چراکه همه می دانیم قیمت گوشت در فروردین بسیار بیش تر از 70 هزار تومان بود.


وی همچنین معتقد است که رسانه اى شدن بعضى از محصولات سبب نابسامانى بازار شده است(تابناک فارس: مبادا تصور کنید ضغف  مدیریتی در کشور عامل نابسامانی‌ها است...)


نجفی با بیان اینکه شرایط بد اقتصادى مردم را مجبور به خرید محصولاتى جز گوشت می‌کند، ادامه مى دهد: قشر مرفه از دیر باز تاکنون بدون توجه به قیمت گوشت به هیچ وجه از گوشت هاى منجمد استقبال نمى کرده و همیشه گوسفند زنده از قصابى ها می خرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ شیراز با بیان اینکه میزان استقبال مردم شیراز از گوشت گوسفندى تازه کاهش یافته است، مى افزاید: در حال حاضر قشر متوسط به پایین جامعه، همواره از گوشت‌هاى منجمد و برزیلى استقبال مى کنند.

خلاصه اینکه گوشت های منجمد فراقاره ای که معلوم نیست مربوط به کشتار چه عهدی است نوش جان مردم شریف ایران باد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار