مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم فرآورده های گوشتی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 09 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا:محمدحسین کیانفر با اعلام خبر دریافت شکایت مردمی، در سامانه ۱۹۰ مبنی بر عرضه کالباس و فرآورده‌های گوشتی تاریخ گذشته در یک واحد صنفی، گفت: پس از دریافت گزارش، کارشناسان سلامت محیط به این محل مراجعه و بیش از ۷۵۰ کیلوگرم کالباس تاریخ گذشته توقیف و پس از تشکیل پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی با اشاره به برخی افراد سودجو و متخلف که اقدام به استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته برای تهیه غذا در صنوف حساس می کنند، افزود: کارشناسان سلامت محیط این مرکز همواره در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه ای بر مواد اولیه مصرفی دارند و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد قانونی می کنند.

کیانفر به شهروندان توصیه کرد: اقلام و مواد غذایی مصرفی خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر و دارای مجوز تامین کنند و در هنگام خرید به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضاء و آدرس کارخانه دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، گوشت فاسد ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار