عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره وجود سلاطین آپارتمان در تهران و برخی از کلانشهرهای کشور، گفت: به طور حتم این موضوع باید به طور جدی توسط دستگاه های نظارتی و بازرسی مورد رسیدگی قرار گیرد، زیرا در صورت صحت موضوع، این افراد می توانند به راحتی قیمت ها را افزایش داده و نرخ نهایی را خود تعیین کنند.
کد خبر: ۷۶۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 08 July 2019

نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: این موضوع که گفته می شود که یک فرد در تهران بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی دارد، واقعا قابل تأمل و بررسی است و قطعا دستگاه های نظارتی و بازرسی باید در صورت صحت موضوع، با آن برخورد کنند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارها حدود سه میلیون و 500 هزار واحد خانه خالی از سکنه در کشور وجود دارد، اما قطعا این مسئله نیازمند بررسی بیشتر است، از این رو ضمن اقدامات دستگاه های دولتی، باید از ظرفیت نیروهای مردمی نیز برای شناسایی دقیق تر خانه های خالی بهره برد.

وی تصریح کرد: این موضوع واضح و مبرهن است که افزایش قیمت مسکن در دو سال اخیر تنها تحت تأثیر بازار و عوامل اقتصادی نبوده و موضوعات دیگری نیز وجود دارد که این بازار را دچار تلاطم کرده که در این میان می توان به فعالیت دلالان، سایت های اینترنتی و سلاطین مسکن اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی تأکید کرد و گفت: یکی از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن باید اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی باشد تا مالکان این مساکن مجبور به اجاره یا فروش خانه های خود شده یا اینکه هزینه خالی نگه داشتن خانه های خود را دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
انشا ا... بزودی با زلزله 10 ریشتری تهران ، همه این سلاطین و خانواده هایشان زیر آوار همان برحها مدفون میشوند ...

قال ا... تعالی ...
بسم ا.. الرحمن الرحیم
الم ترکیف فعل ربک بعاد ...
ارم ذات العماد ...
.......
تاریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کد انحرافی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سلطانها .بانکها .نهادهای دولتی ......دلالان ..صرافان ..... بنگاههای معاملاتی ..نه اصلا ................سود جویان .متقلبین .دزدها ی............................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار