تعدادی از کودکان شیرازی با شرکت در جشنواره خیابانی نقاشی که با موضوع مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، پلشتی ها و زیان های مواد مخدر را در نقاشی های خود ترسیم کردند.
کد خبر: ۷۵۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 24 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از اهداف این جشنواره، معرفی شیراز به عنوان دوستدار کودک و همچنین هویت بخشی به این قشر از جامعه است و اینکه کودکان نسبت به مسایل اجتماعی آگاهی بیشتری کسب کنند و درگیر فضای عمومی شوند.

لیلا دودمان افزود: این جشنواره نقاشی که با ویژه برنامه های کودکان همراه بود و در محور حافظیه شیراز برگزار شد با استقبال خوب کودکان و خانواده‌های آنان مواجه شد.

وی ادامه داد: همزمان با این جشنواره نقاشی نیز با هدف ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر، مسابقه فوتبال نونهالان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و این نونهالان با شور و نشاط در این مسابقه شرکت کردند و به بزرگترها در باره زیان ها و آسیب‌های دخانیات هشدار دادند.

دودمان گفت: برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های جمعی ویژه کودکان در شیراز با رویکرد هویت‌بخشی، رشد استعدادها و شخصیت یابی کودکان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار