از اول مهر قبوض کاغذی برق در استان فارس حذف می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 24 June 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز با بیان اینکه برای چاپ و توزیع قبض‌های کاغذی در شیراز سالانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه می‌شود، افزود: دلیل اصلی اجرای این طرح تحقق دولت الکترونیک، حفظ محیط زیست، راحتی و رفاه مشترکین، ایجاد ارتباط دوسویه و استفاده از خدمات نوین الکترونیکی برای مشترکان است.

زراعت پیشه افزود: مشترکان برای دریافت صورت حساب برق مصرفی خود باید شماره ۱۳ رقمی شناسه قبض را در شیراز به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۱۰ و شهرستان‌های استان ۳۰۰۰۷۴۱۲۰ ارسال کنند.
وی گفت: پس از انجام این عملیات پیامکی مبنی بر ثبت شماره تلفن همراه در سامانه برای مشترک ارسال می‌شود که این پیامک به معنای ثبت نام در طرح قبض سبز است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: مشترکان همچنین می‌توانند با ورود به سایت این شرکت به نشانی www.shirazedc.co.ir علاوه بر ثبت شماره تلفن همراه خود اپلیکیشن دریافت و پرداخت الکترونیکی قبض برق خود را دریافت کنند.
زراعت پیشه با بیان اینکه در این سامانه قابلیت دریافت لحظه‌ای صورتحساب و تغییرات مورد نیاز مشترکان هم لحاظ شده گفت: مشترکان مستاجر پس از انتقال به ملک جدید شماره ۱۳ رقمی قبض برق مکان جدید را به سامانه‌های پیامکی اعلام شده ارسال و بعد از دریافت پیامک نسبت به حذف شماره قبلی اقدام کنند.
وی اظهارداشت: در این سامانه امکان ثبت یک شماره تلفن برای دریافت اطلاعات چند قبض هم فراهم شده است.
به گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز، ثبت شماره تلفن همراه و دریافت پیامک‌های اعلام ریز صورتحساب برق مصرفی در این طرح کاملا رایگان است.

برچسب ها: قبوض ، کاغذی ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار