با اعلام خبری مبنی بر بارگیری غیرقانونی یک دستگاه تانکر سوخت رسانی در جایگاهی واقع در شهرستان ممسنی ماموران انتظامی به همراه بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بلافاصله در محل حاضر و این تانکر را در حالی که ۵ هزار لیتر گازوئیل حمل می‌کرد، توقیف کردند. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که راننده تانکر با هماهنگی مسئول جایگاه مبادرت به بارگیری غیرقانونی گازوئیل به قصد قاچاق می‌کرده است.
کد خبر: ۷۵۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 20 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:با اعلام خبری مبنی بر بارگیری غیرقانونی یک دستگاه تانکر سوخت رسانی در جایگاهی واقع در شهرستان ممسنی ماموران انتظامی به همراه بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بلافاصله در محل حاضر و این تانکر را در حالی که ۵ هزار لیتر گازوئیل حمل می‌کرد، توقیف کردند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و ارسال به تعزیرات حکومتی، یکی از شعب اداره حکومتی شهرستان ممسنی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار راننده تانکر و مسئول جایگاه و بازجویی از آن‌ها تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که راننده تانکر با هماهنگی مسئول جایگاه مبادرت به بارگیری غیرقانونی گازوئیل به قصد قاچاق می‌کرده است.

علی مبشری اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و مشخص شدن تخلف راننده تانکر و مسئول جایگاه، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی متهمان و برگرداندن سوخت کشف شده در شبکه رسمی صادر کرد.

با فرارسیدن فصل پاییز و گستردگی کار کشاورزان و باغداران برای بکارگیری تراکتور و ادوات کشاورزی با کمبود گازوئیل روبرو میشوند که دلیل آن را کم بودن سهمیه دولتی آن میدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار