حسن سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی: وعده نظام به مردم خدمات زیربنایی و توسعه است.
کد خبر: ۷۵۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 18 June 2019

 حسن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به خدمات نظام اسلامی به مردم گفت: آنچه را که نظام اسلامی وعده داده به مردم اعطا کند و مسئولیت اش در مقابل مردم است، انجام خدمات زیر بنایی و اصل توسعه می‌باشد.

وی در ادامه به بررسی این خدمات در حوزه انتخابی خود پرداخت و گفت:در این حوزه راه‌های روستایی اکثرا آسفالت شده و شریان‌های اصلی در حال دو بانده شدن هستند، از نظر تأمین آب مشکلی وجود ندارد و مجموعه هرسین، صحنه و کنگاور علاوه بر اینکه گاز رسانی در شهر‌ها صورت گرفته روستا‌ها هم تا پایان سال صد درصد گاز رسانی خواهند شد.

ایشان با اشاره به افتتاح تصفیه خانه هرسین در هفته دولت گفت:توسعه کشاورزی، باغات، کانال‌های آبرسانی، آبیاری نوین و آنچه که ممکن بوده در بخش دامی، زراعی و باغی توسعه خوبی داشته است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به وجود سه سد در این منطقه گفت:سد قشلاق امسال به افتتاح خواهد رسید و سد جامیشان با ظرفیت ۲۵۰۰ هکتار پوشش آبیاری نوین به بهره برداری رسیده و سد کبوتر لانه با تامین بودجه در حال احداث است.

سلیمانی با اشاره به بارندگی‌های ابتدای سال و متوقف بودن ۱۰ سد در استان گفت:باراندگی امسال گرچه چشمگیر بود، اما سبب توسعه کشاورزی نشد و آنچه که باید نگهداشته می‌شد عملا هدر رفت.

وی افزود: خشکسالی سال‌های اخیر دولت و مسئولین صنعت آب را از توجه به سد‌ها بازداشت، اگر یک برآورد عقلی، علمی و عملی نسبت به روند چندین ساله تولید آب و بارش‌ها داشتیم، باید سد گروس بروی گاماسیاب را احداث میکردند که می‌توانست هزار متر مکعب آب را در خود نگه دارد.

این نماینده مجلس در پایان گفت:اعظم خسارات ما در سیل اخیر در قسمت کشاورزی، دامی و باغی بوده که ۹۱ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ، که تا به حال ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده و در مرحله شناسایی و تشخیص اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار