مطابق اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان خوزستان وزش باد قابل ملاحظه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری سبب وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در برخی نقاط استان می شود.
کد خبر: ۷۵۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 17 June 2019

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان خروجی مدلهای جهانی و منطقه ای نشان دهنده بادهای قابل ملاحظه تا نسبتاً شدید همراه با تندباد لحظه ای در روز های سه شنبه و چهارشنبه برای مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان و در روز پنجشنبه هفته جاری برای مناطق جنوب غربی و غرب است.

در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه جاری و ظهر جمعه شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود در این ایام به ویژه روز چهارشنبه رخداد پدیده گرد وخاک و کاهش دید افقی به صورت موقت در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان دور از انتظار نیست توصیه می شود به دلیل وزش باد های قابل ملاحظه تا نسبتاً شدید در این ایام و احتمال شکستن شاخه وبرگ درختان و قطعی برق، مسئولین محترم تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

امیدیه و آغاجاری با ۵۰ و ایذه با ۲۲ درجه سانتیگراد، به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۹ و حداقل ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: هواشناسی ، گردوخاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار