برای نخستین بار ۷ ورزشکارفارسی به رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 17 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:امید جواندل رییس هیات ورزش‌های کارگری فارس با بیان اینکه اعزام ۷ ورزشکار به همراه تیم‌های ملی به مسابقات کارگری قهرمانی جهان بی سابقه است گفت:این رقابت‌ها از ۹ تا ۱۶ تیر ماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌شود.

وی افزود: جعفر توسلی و حسین شکری در رشته کشتی فرنگی، امین حسین زاده در رشته کشتی ساحلی، احمد فرود در رشته دو ومیدانی و بهزاد زارع، رحیم زارع ومحمدرضا زارع در رشته پتانک تیم‌های ملی را در مسابقات جهانی اسپانیا همراهی می‌کنند.

جواندل ادامه داد: ورزشکاران فارسی با پشت سرگذاشتن اردو‌های مختلف درکنار سایر ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم تا کاروان ایران از این مسابقات دست پر بازگردد.

در این دوره از مسابقات کارگران جهان در اسپانیا نمایندگان بیش از ۴۰ کشور حضور دارند و ۱۵ تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می‌شوند.

برخی از این تیم‌ها ملی هستند و بعضی دیگر در قالب حمایت حامیان مالی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند. تیم‌های اعزامی به این رقابت ها، دوومیدانی زنان و مردان، تنیس روی میز زنان کارگر کشور، جودوی مردان و زنان، کاراته مردان، پتانک، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی و ساحلی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار