نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: چرا مثل دفاع مقدس ستاد جنگ اقتصادی تشکیل نمی‌دهیم تا در مقابل آمریکا اقداماتی مشابه مقطع دفاع مقدس انجام دهیم.
کد خبر: ۷۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 17 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: کوروش کرم‌پور در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: انسجام و وحدت نیاز امروز کشور است. به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه در محضر خدا و وجدانمان بنشینیم، بررسی کنیم و ببینیم مجلسی که می‌خواهد بر عملکرد سایر دستگاه‌ها، نظارت کند آیا به وظیفه ذاتی و قانونی خودش توجه دارد؟

وی ادامه داد: اگر شهدا از ما بپرسند برای نشستن شما روی صندلی‌های مجلس چند نفر از ما شهید شدند، به این عزیزان چه پاسخی داریم؟ به نظر بنده به ازای هر صندلی مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی حدود ۱۰۰ شهید تقدیم شده است. آیا ما مسئولان در انجام وظیفه به تکلیف‌مان در دفاع از اسلام، انقلاب، امام، ولایت و حق موکلانمان موفق هستیم؟ شهیدی را تصور کنید که چشم در چشم ما می‌پرسد آیا پاسداری از خون ما و دستاوردهای انقلاب و نظام همین وضعیتی است که به دست شما برای مردم و کشور ایجاد شده است؟

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: چرا مثل دفاع مقدس ستاد جنگ اقتصادی تشکیل نمی‌دهیم تا در مقابل آمریکا اقداماتی مشابه مقطع دفاع مقدس انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار