در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ، حکم انتصاب سردار سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان توسط سردار عبودی قرائت و ایشان به مدت سه سال به سمت فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 16 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان صبح امروز در جلسه معارفه خود، ضمن ارزشمند خواندن و نعمت دانستن انقلاب اسلامی ، ولایت ، امنیت ، صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی گفت : همه ما باید بر خود ببالیم که در سایه ولایت ، تحت زعامت ولی امر مسلمین نایب امام عصر (عج) در نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه ارزشمند امنیت خادم بهترین مردم هستیم.

وی افزود: اگر نیروی انتظامی را طبق منویات و دیدگاه های مقام معظم رهبری رصد کنیم ، سال به سال تاییدات ایشان را نسبت به نیروی انتظامی بیشتر میبینیم ، تاجایی که این سازمان را حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام توصیف می‌کنند و می‌فرمایند : نیروی انتظامی به تراز جمهوری اسلامی رسیده و از ایستایی گذشته و در حال حرکت و پیشرفت است.

جاویدان همچنین گفت : اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی ، سازمان یافته و در قالب برنامه ها ابلاغ شده و من هم به عنوان یکی از خادمین نظام ، موظف و مکلف هستم که آن برنامه ها را در پهنه استان کرمانشاه اجرایی و عملیاتی کنم، حفظ دستاوردها و ارزش های نظام اولین اولویت نیروی انتظامیست.

تامین نظم و آرامشی در شأن مردم شریف استان، استفاده از همه ظرفیت ها و انسجام درون سازمانی، تعامل با همه سازمان ها با حفظ ظرفیت های موجود و خلق ظرفیت های جدید با بهره گیری از علم و دانش موجود، مقابله مجاهدانه با نا امنی ها و پلشتی ها در حوزه های مختلف قاچاق کالا، اسلحه و مواد مخدر از اولیت های نیروی انتظامی است و در حوزه درون سازمانی هم تدابیر و دستورات سلسله مراتب را با تمام توان اجرایی خواهیم کرد ، تأمین نیازمندی، معیشت و مسکن درون سازمانی کارکنان حوزه ، صیانت و آموزش هم از محورهایی است که با همکاری و حمایت مادی و معنوی مسئولان و همکاری دستگاه ها و ظرفیت ارزشمند بسیج از آن بهره خواهیم گرفت.

در پایان سردار جاویدان از تلاشها و زحمات سردار امان الهی تشکر و با گرامیدشت شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد : که در مدت این سه سال با تمام توان برای خدمتگزاری به مردم استان تلاش خواهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار