رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از بهره‌برداری سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 16 June 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر در این خصوص ابراز داشت : در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و همچنین ضرورت و اهمیت ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل مسافر اولین گام برای یکسان‌سازی و تسهیل فرایندهای مرتبط به صدور مجوز به تاکسیرانان و تسهیل در مراجعه رانندگان به سازمان برداشته شد.

مسعود حسن شاهی گفت: با توجه به وسعت کلانشهر شیراز و طی مسافت زیاد توسط رانندگان و متقاضیان جهت مراجعه به سازمان و در راستای تسهیل و افزایش دسترسی به خدماتی از قبیل تشکیل پرونده و اخذ استعلام، صدور و تمدید مجوز نقل و انتقالات، خرید و فروش، اخذ مرخصی و دیگر امور مورد نیاز تاکسیرانان، مکانیزه گردیده و با نرم افزار جامع و کاربردی برون سپاری و به تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت به صورت رایگان تفویض و واگذار گردید.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده رانندگان تاکسی مراجعه حضوری به سازمان جهت اخذ مرخصی بود که با اجرای این روند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا دفاتر خدمات اینترنتی اقدام به اخذ مرخصی کنند.

جسن شاهی افزود: با استفاده از این نرم افزار سهولت در فرایند بازرسی و کنترل و نظارت بر فعالیت رانندگان و تردد تاکسی‌ها در سطح شهر با دقت نظر و سرعت عمل بالاتری صورت می‌گیرد.

وی همچنین اعلام کرد با تلاش‌های مستمر در چند ماه آینده یکی از مجهزترین مراکز کنترل هوشمند ناوگان حمل‌ونقل مسافر جهت رفاه حال شهروندان محترم به بهره‌برداری خواهد رسید.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت دریافت لیست دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به تارنمای http://ctransportation.shiraz.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار