محمد دارابی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان حج زیارت استان کرمانشاه از زمان اعزام کاروان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 16 June 2019

محمد دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک با تاکید بر اینکه ثبت نام حجاج به پایان رسیده، معاینات پزشکی انجام شده و جلسات آموزشی تقریبا رو به پایان است گفت: حجاج استان کرمانشاه از طریق ایستگاه پروازی کرمانشاه ۳۰ و ۳۱ تیر ماه سال ۹۸ عازم شهر جده هستند.

وی در ادامه گفت:  ۸۹۵ زائر کرمانشاهی با احتساب عوامل کاروان‌ها و یک کاروان از استان ایلام و یک کاروان از استان همدان جمعا ۱۵۵۰ نفر طی ۵ پرواز از هواپیمایی ایران ایر که سه پرواز روز سی تیر و دو پرواز روز سی و یکم تیر از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهان به سمت جده حرکت میکنند و سی روز در مکه و پنج روز در مدینه مستقر می‌شوند.

دارابی با اشاره اینکه واحد مسکن سازمان حج زیاره حدود چهار ماه پیش به عربستان اعزام شدند گفت:تمامی هتل‌های محل اسکان زائرین با توجه به گروه‌های قیمتی و هزینه‌ها اجاره شده اند و همچنین واحد تدارکات و تغذیه اعزام و کلیه قرارداد‌های تغذیه و تدارکات را منعقد کرده اند.

وی در خاتمه گفت:محل اسکان کاروان‌های اهل تشیع در هتل العُلیان العزیزیه و کاروان‌های اهل تسنن در هتل‌های نخله و آفاق الاِجابه است و این هتل‌ها از هتل‌های مطلوب مکه هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار