حجت الاسلام سلامی با تاکید بر اینکه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برای سال جاری ۳۵ برنامه را در نظر گرفته است، گفت: مراسم سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در ۲ شب برگزار می شود.
کد خبر: ۷۵۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 09 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «احمد سلامی»، امروز (یکشنبه 19 خرداد) در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت با اشاره به اینکه دهه کرامت برای حرم و کانون های مساجد نیست این دهه برای شیراز و فارس است و همه وظیفه دارند فعالیت خوب داشته باشند، گفت: متاسفانه برخی مسئولین حضور نمی یابند، مسئولی که مسئولیت کمیته ها دارند، موظف است که کارهای کمیته خود را پیگیری کند.

 

معاون ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، با اشاره به اینکه هر کمیته بین صدها کاری که قرار است ارگان ها انجام دهد، نهایت سه برنامه محوری خوب را که قابلیت اجرا در تمام کمیته ها را داشته باشد را در کمیته اجرایی معرفی کند، اضافه کرد: در سال گذشته 36 مصوبه داشتیم که 32 مورد آن اجرایی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه حرم مطهر برای سال جاری 35 برنامه را در نظر گرفته است، افزود: مراسم سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در 2 شب برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلامی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی «امین ولایت» برگزار می شود، اضافه کرد: برنامه های جشن در 11 بوستان در سراسر شهر، توسط کانون های مساجد برگزار شود.

 

وی افزود: هر مسجدی یک ایستگاه صلواتی در شب بزرگداشت برپا کند و سعی کنیم فضای جشن های دهه کرامت، باید به سمت فضای خدمت برود.

 

سلامی اضافه کرد: سال گذشته، بزرگترین همایش «دختران احمدی» کل کشور را در فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار