امام‌جمعه فیروزآباد گفت:امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اسرائیل بیست‌وپنج سال آینده را نخواهد دید، گفت: بحران سیاسی که اکنون در اسرائیل بعد از پیروزی نتانیاهو و عدم موفقیت وی در تشکیل کابینه فراگیر شاهد هستیم، نشان می‌دهد نشست‌ها در عربستان و درنهایت بحرین برای تسهیل اجرای طرح استکباری «معامله قرن» دیگر معنا ندارد؛ چراکه اسرائیل در مسیر فروپاشی مدیریت سیاسی و از دست دادن سرزمین‌های غصب شده‌ است و فلسطین به‌زودی استقلال خود را جشن خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۵۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 07 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزاله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه فیروزآباد با اشاره به نشست بیست‌ویک کشور عربی در مکه به دنبال دعوت شاه سعودی برای مقابله با سیاست‌های ایران، این اجلاسیه را به‌طور کامل بر پایه فروختن کشور اسلامی فلسطین و به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب برشمرد و اظهار داشت: لازم است سیاست‌های حاکم بر این اجلاسیه را دنبال و به‌صورت رسمی اعلام کنیم که این همان مسئله معامله غرب بوده که برای تسلیم شدن فلسطین تلاش می‌کند.

وی افزود: در روز جهانی قدس مردم ۱۲۰ کشور جهان مردم به خیابان‌ها آمدند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل روح تازه‌ای به مقاومت دمیدند که این اقدام سبب شد عملاً اهداف این نشست و مجموعه استکباری آمریکا، عربستان و اسرائیل به اهدافی که در سر داشتند نرسند.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: در این اجلاس رئیس‌جمهور عراق به‌صورت رسمی در مقابل کشورهای عربی حاضر در جلسه از سیاست‌های منطقه‌ای ایران حمایت کرد و گفت ایران در خط مقدم مقاومت علیه اسرائیل غاصب است

وی بیان داشت: در این اجلاس که به نام نشست فوق‌العاده کشورهای عربی برگزار شد، ملک‌سلمان پادشاه سعودی نوشته‌ای که به دست او دادند را اشتباه خواند و اعلام کرد «مصیبت و بدبختی کشورهای عربی» که این کلمات در نشست فوق‌العاده کشورهای عربی به طنز سال معروف شد.

امام‌جمعه فیروزآباد یادآور شد آمریکا، عربستان را یک گاو شیرده می‌داند که چیزی جز بدبختی و خواری برای سعودی‌ها به همراه نخواهد داشت و افزود: جالب آنکه کشورهای عربی در این نشست شروطی هم برای روابط با ایران داشتند که شبیه طنز است.

وی با اشاره بیان شروط شش‌گانه سران مرتجع عرب تصریح کرد: توقف ادبیات تهدیدآمیز ایران، توقف دخالت در امور منطقه، پایان دادن اشغالگری جزایر امارات، توقف برنامه موشکی و هسته‌ای، توقف حمایت از شبه‌نظامیان تروریستی مانند حزب‌الله و گروه انصار در یمن و گروه‌های جهادی در افغانستان و سوریه و عراق و توقف استفاده از نام خلیج‌فارس و ارائه کد ۰۹۷۱ برای تماس تهران در شهر ریاض ازجمله شروط سران مرتجع عرب بود!

هاشمی‌زاده افزود: این پیش‌شرط‌ها در حالی است که تمام کشورهای عربی هنوز نتوانسته‌اند با سازوبرگ نظامی که دارند کشور فقیر و ضعیفی مانند یمن را شکست دهند.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اسرائیل بیست‌وپنج سال آینده را نخواهد دید، گفت: بحران سیاسی که اکنون در اسرائیل بعد از پیروزی نتانیاهو و عدم موفقیت وی در تشکیل کابینه فراگیر شاهد هستیم، نشان می‌دهد نشست‌ها در عربستان و درنهایت بحرین برای تسهیل اجرای طرح استکباری «معامله قرن» دیگر معنا ندارد؛ چراکه اسرائیل در مسیر فروپاشی مدیریت سیاسی و از دست دادن سرزمین‌های غصب شده‌ است و فلسطین به‌زودی استقلال خود را جشن خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در میان اقشار مختلف کشور به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان و امت اسلامی مسئله مقاومت و ایستادگی را از خصیصه‌های مهم امام خمینی (ره) عنوان کردند.

هاشمی زاده اضافه کرد: همه ما می‌دانیم اگر مقاومت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نبود ما گرفتار ده‌ها برجام و امثال آن بودیم و دشمن تلاش فراوان می‌کرد با روش‌های مختلف دستگاه محاسباتی حضرت امام را دچار اختلال و او را از مقاومت منصرف کند، اما امام با اتکا بر بیانات دین مبین اسلام ذره‌ای تأثیر نمی‌پذیرفت.

وی بیان داشت: مقاومت یعنی انتخاب راه درست در مبارزه با موانع و مشکلات و ادامه راه حق بدون انصراف از تصمیم گرفته‌شده و پشت سر گذاشتن این موانع و مشکلات؛ البته در هر مسیری موانعی وجود دارد اما کسی که این راه صحیح را برگزیده قطعاً بر این موانع و مشکلات پیروز و به راه خود ادامه خواهد داد.

امام‌جمعه فیروزآباد خاطرنشان کرد: امام پس از پیروزی انقلاب اعلام کردند در این انقلاب نه به کسی ظلم خواهیم کرد و نه زیر بار ظلم خواهیم رفت که این همان معنای مقاومت در مقابل ظالمان و مستکبران است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
saeed
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اونوقت ایران در مسیرچی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار