در اولین جلسه عمران و توسعه شهر تبریز مطرح شد/
اولین جلسه عمران و توسعه شهر تبریز به ریاست دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و با حضور مهندس رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر در محل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 04 June 2019

 به گزارش تابناک تبریز، پورمحمدی در حاشیه این جلسه در گفتگویی افزود: هدف اصلی این جلسه، هماهنگی برای اموری همچون نوسازی حمل و نقل عمومی، تامین منابع پایدار برای شهر و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی بود.
وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های مختلف مطروحه در این جلسه گفت: از این پس، این جلسه به صورت مستمر و ماهانه برگزار خواهد شد.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش های شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: خوشبختانه میان استانداری، شهرداری و اعضای شورای شهر اتفاق نظر وجود دارد و مدیران شهری باید برای مشکلات موجود شهر نیز چاره جویی علمی و کارشناسی شده داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امیدواریم نتایج این جلسات در برآورده شدن مطالبات بحق مردم و توسعه علمی و روزافزون شهر تبریز موثر باشد.
گفتنی است برخورد جدی با ساخت و ساز غیرقانونی در شهر، تدوین راهکارها و پیشنهادات برای تامین منابع پایدار شهری، نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری، ایجاد و راه اندازی واحدهای خدماتی توسط شهرداری برای تامین نیازهای این مجموعه، تلاش برای فعالسازی سایر خطوط مترو تبریز و ... از اصلی ترین توصیه های پورمحمدی خطاب به مدیران شهری و اعضای شورا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار