کد خبر: ۷۵۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 31 May 2019

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در مسیرهای برگزاری راهپیمایی بر توجه به توصیه های پلیس در این روز تاکید کرد.

مهدی باقری ضمن گرامیداشت روز قدس، از شروع راهپیمایی عظیم مردمی از ساعت 11 صبح در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس، لازم است شهروندان از تردد با خودروهای شخصی در محل های تعیین شده خودداری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان ۲ ساعت قبل از شروع راهپیمایی از تردد و پارک خودروها در مسیرهای تعیین شده خوددرای کرده و حدفاصل 100 متری خیابان، کوچه ها، میادین و تقاطع برای پارک خودروها است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خاطرنشان کرد:رانندگانی که مقصد آن ها در محدوده محل های طرح ترافیکی یا مسیرهای راهپیمایی است از پارکینگ سطح شهر و سایر مسیرهای جایگزین نسبت به پارک خودرو یا تردد استفاده کنند.

باقری با اشاره به اینکه خانواده هایی که با فرزندان خود در راهپیمایی شرکت می کنند از رها کردن اطفال در مسیرهای تردد خودروها خودداری کنند، گفت: همکاری مردم با پلیس در ایجاد امنیت مطلوب و نظم ترافیکی کمک کرده و انتظار پلیس از مردم سعه صدر و همکاری همه جانبه در اجرای هرچه با شکوه تر این مراسم است.

وی افزود: در صورت وقوع هرگونه حادثه  و یا نقص فنی در وسیله نقلیه، به منظور جلوگیری از هرگونه انسداد معابر موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا به شماره  21824020 با پیش شماره 011 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار