مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از انتصاب سید مهدی ابطحی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 26 May 2019

به گزارش تابناک، محمد جواد براتی اظهار داشت: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، سید مهدی ابطحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

وی افزود: در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند ابطحی، ابراز امیدواری شده است که با بهره مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس و ماموریت های تعیین شده برای دانشگاه انجام شود.

براتی با اشاره به استعفای محمود مدرس هاشمی رییس سابق‌ این دانشگاه در ماه اردیبهشت امسال، خاطرنشان کرد: وزیر علوم در حکمی جداگانه با قدردانی از زحمات مدرس هاشمی، با استعفای وی موافقت کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: آیین معرفی سرپرست جدید و تکریم رییس سابق دانشگاه به زودی برگزار خواهد شد.

سید مهدی ابطحی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است، وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد و  دکترای عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت گذراند.

وی، انتشار ده ها مقاله علمی پژوهشی، هدایت ده ها پایان نامه و رساله تحصیلات تکمیلی، تالیف سه جلد کتاب و ثبت پنج اختراع را در کارنامه فعالیت علمی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار