شهرستان رستم با شعار «حال خوش کتابخوانی، در سرزمین زرد طلایی رستم» و هماهنگی و همکاری همه دستگاه های فرهنگی و مردم آمادگی خود را برای نامزدی پایخت کتاب ایران اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 26 May 2019

تابناک فارس به نقل از خبرآباد:شورای فرهنگ عمومی شهرستان رستم با حضور مهدی امیدبخش، معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد ارشاد فارس با موضوع «شهرها و روستاهای دوستدار کتاب» تشکیل شد.

در این نشست شهرستان رستم با شعار «حال خوش کتابخوانی، در سرزمین زرد طلایی رستم» و هماهنگی و همکاری همه دستگاه های فرهنگی و مردم آمادگی خود را برای نامزدی پایخت کتاب ایران اعلام کرد.

امیدبخش همچنین در این سفر از دو کتاب «گنجینه عشق با خدا» نوشته حاج ابوالفتح الله کسی و «هندوانه» اثر دکتر علی گودرزی نویسندگان بومی شهرستان رستم رونمایی کرد.

امیدبخش در این نشست پیرامون « جشنواره شهرها ی دوستدار کتاب» و « روستاهای و عشایر دوستدار کتاب» توضیحاتی را ارائه کرد.

امیدبخش گفت: شهرستان رستم با توجه به استعدادهای علمی، پتانسیل و ظرفیت خیلی خوبی که در راستای مطالعه و کتابخوانی دارد و ما امیدواریم با همکاری و تعامل همه ی اعضای شورای فرهنگ عمومی شاهد موفقیت های شهرستان رستم در این جشنواره های ملی باشیم.

معاونت فرهنگی افزود: دبیر خانه شهر ها و روستاهای دوستدار کتاب در مرکز استان آماده هر نوع همکاری و تعامل با کارگروه شهر دوستدار کتاب در شهرستان رستم می باشد. و تمامی تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بالاخص در میان کودکان، نوجوانان و جوانان خواهد کرد تا ان شالله شاهد موفقیت های یکی از شهرها یا روستاهای شهرستان رستم در سطح ملی باشیم.

در این نشست همچنین از دو کتاب «گنجینه عشق با خدا » نوشته حاج ابوالفتح الله کسی و «هندوانه» اثر دکتر علی گودرزی نویسندگان بومی شهرستان رستم رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار