روز دیدارهای عدل هاشمی با مدیران استانی
عدل هاشمی طی دیدارهایی با برخی مدیران استانی پیگیر برخی پروژه های در حال اجرای چهار شهرستان حوزه انتخابیه بود که در این دیدارها آخرین اقدامات صورت گرفته و در حال انجام بررسی شد.
کد خبر: ۷۴۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 23 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی طی دیدارهایی با برخی مدیران استانی پیگیر برخی پروژه های در حال اجرای چهار شهرستان حوزه انتخابیه بود که در این دیدارها آخرین اقدامات صورت گرفته و در حال انجام بررسی شد.

گاز رسانی به مناطق باقی مانده از بخش های قلعه رئیسی، چاروسا و روستاهای تابعه تسریع میشود

در نشستی که امروز با حضور عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، خادم مدیرعامل گاز استان و نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، مشکلات و موانع گاز رسانی به مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی پور گفت: در این نشست مصوب شد همکاری لازم ما بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز استان جهت تسریع در گاز رسانی و خدمات رسانی به مردم حوزه کهگیلویه بزرگ بخصوص بخش های قلعه رئیسی و دیشموک صورت گیرد.

وی افزود: مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همکاری لازم را با شرکت گاز استان در خصوص انتقال خطوط لوله گاز از معابر و جاده ها جهت تسریع روند گازرسانی داشته باشد و شرگت گاز استان نیز موظف شد بعد از اتمام عملیات اجرایی نسبت به ترمیم جاده و مسیرهای عرضی اقدام کنند.

در پایان این نشست مقرر شد عملیات اجرایی گازرسانی به مناطق قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای تابعه که مدتی راکد مانده بود با سرعت بیشتری اجرایی شود.

لوله و مصالح پروژه گاز رسانی به ممبی و سرآسیاب تامین شده / گاز رسانی به مجموعه دلی خلیفه ای بزودی انجام میشود

در دیدار نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل گاز استان مشکلات گاز رسانی به مناطق مختلف حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عدل هاشمی پور ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش های مدیرعامل و مجموعه گاز استان در خصوص خدمات رسانی به مردم حوزه انتخابیه گفت: گاز رسانی به بخش های ممبی و سرآسیاب یکی از پروژ های مهم و ارزشمند در جهت رفع مشکلات مردم بوده که با پیگیری های صورت گرفته لوله و مصالح مورد نیاز این پروژه تامین شده و ماه آینده وارد انبار می شود تا در آینده نزدیک شاهد شروع بکار این پروژه باشیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی گاز رسانی به روستاها را یکی دیگر از اولویت ها و خدمات ارزشمند نظام به مردم دانست و افزود: در این نشست مقرر گردید جهت تسریع در گاز رسانی به روستاهای مجموعه دلی خلیفه ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اولین فرصت جهت تهیه طرح هادی این روستاها اقدام کرده تا شرکت گاز بتواند در کمترین زمان عملیات گاز رسانی را شروع کند.

گاز رسانی به روستاهای تراب، بی بی زلیخایی، برم سبز، درغک و مجموعه شوت آور از دیگر موارد مورد بررسی این نشست بود که مقرر گردید گاز رسانی به این روستاها در سال 98 عملیاتی شود.
 
از پیگیری آخرین وضعیت بیمارستان چرام تا سرانجام گازرسانی به ممبی و سرآسیاب / از جاده سوق ، چنگلوا ، قلعه رئیسی و دیشموک چه خبر؟

جاده سوق به جنگلوا آسفالت خواهد شد/جاده قلعه رئیسی به دیشوک روکش میشود

در دیدار سردار هاشمی پور با مهندس نصیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مشکلات جاده ای حوزه کهگیلویه بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

عدل هاشمی پور گفت: در این دیدار مقرر شد جاده سوق به چلنگلوا از سمت بلوط بنگان آسفالت شود.

نائب رئیس کمیسیون انرژی بر لزوم کیفی سازی جاده های ارتباطی تاکید کرد و افزود: در ماه جاری عملیات روکش آسفالت  جاده قلعه رئیسی به دیشموک اجرایی خواهد شد.

عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز خواهد شد/ساخت بیمارستان بهمئی و لنده در آذر ماه به اتمام خواهد رسید

عدل عدل هاشمی پور همچنین در دیداربا دکتر یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ضمن تبریک انتصاب وی، عنوان کرد: با توجه به تجربه و توانایی دکتر یزدان پناه در حوزه بهداشت و درمان برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جهت محرومیت زدایی  از مناطق کم تر برخوردار استان با ایجاد توازن در تخصیص منابع و امکانات زمینه بهرهمندی همه مردم از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب را فراهم کنند.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز می شود. 

نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این دیدار محوطه سازی و تامین تجهیزات ببمارستان های لنده و بهمئی را ضروری دانست و افزود: همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تامین تجهیزات و محوطه سازی انجام خواهم داد.

دکتر یزدان پناه ضمن قدردانی از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: عملیات ساخت بیمارستان های بهمئی و لنده در آذر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
روزهای تبلیغات انتخابات است پس سه سال و اندی چه کرد؟
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
دروود سردار هاشمی مرد روزهای سخت فقط او میتواند توسعه رادر کهگیلویه بزرگ معنا کند..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار