گودرزی با بیان اینکه در مورد احتمال جنگ میان آمریکا و ایران نیز گفت: برای آمریکا شرایط جنگ وجود ندارد چرا که آمریکا در جنگ افروزی های که قبلا در منطقه انجام داده است مانده و شرایط ایران نیز با کل منطقه فرق می کند آنها امیدشان به یکسری مسائلی است که بین مردم نارضایتی باشد که باید بگوییم مردم در برابر دشمن خارجی سریع متحد می شوند که نمونه آن اخیرا دربحث تحریم سپاه اتفاق افتاد دیدیم.
کد خبر: ۷۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مسعود گودرزی»  با اشاره به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر اینکه شرایط امروز شرایط مذاکره با آمریکا نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مذاکره در شرایط فعلی با دولت آمریکا سم است. وقتی رهبری در مورد سیاست خارجی نظری بدهند و اصولی را مشخص کنند باید در همین چارچوب عمل شود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا به دلایلی مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی سم است. حتما آمریکا به حق خودش قانع نیست و می خواهد امتیازات بیشتری بگیرد وحق مردم ایران را تضییع کند و این خودش سم است. وقتی ما در شرایطی با 6 کشور در مورد برجام مذاکره می کنیم و بعد آمریکا از تعهد بین المللی اش خارج می شود یعنی اینکه خواهان امتیازات بیشتری است و این هم سم است.

 

وی بابیان اینکه به آمریکا اعتمادی نیست، گفت: ما با حضور چندین کشور برای موضوع هسته ای مذاکره کردیم ولی آمریکا یکجانبه بیرون رفت و چه اعتمادی است که مجدد با این کشور مذاکره کرد و بر تعهداتش بماند.

 

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث از مذاکره اساسا در حال حاضر بی مبناست. اگر بحث مذاکره درمورد موضوعات کلی باشد که آمریکا باید در ابتدا برادری اش در همان حوزه تعهدات برجامی را ثابت کند و بعد ما به سایر حوزه ها آن را تعمیم دهیم. اینکه ما در حوزه تخصصی خاص که به زعم آنها مشکل و معضل بود مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم و در همین حوزه مسئله دار که همه آن را تایید کردند آنها پایبند نبودند نشان از بدعهدی آنهاست و از کجا معلوم که آنها فردا به حوزه گسترده تر پایبند باشند.

 

وی در مورد احتمال جنگ میان آمریکا و ایران نیز گفت: برای آمریکا شرایط جنگ وجود ندارد چرا که آمریکا در جنگ افروزی های که قبلا در منطقه انجام داده است مانده و شرایط ایران نیز با کل منطقه فرق می کند آنها امیدشان به یکسری مسائلی است که بین مردم نارضایتی باشد که باید بگوییم مردم در برابر دشمن خارجی سریع متحد می شوند که نمونه آن اخیرا دربحث تحریم سپاه اتفاق افتاد دیدیم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مورد یک مداخله خارجی قطعا همه مردم و گروهها با هم متحد می شوند و آنچه که آمریکایی ها در ذهن دارند محاسبات اشتباهی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار