زیبایی تقریبا دغدغه‌ای جهان شمول است و به همین دلیل افزایش چشمگیر تعداد موسسات و کلینیک‌های زیبایی و بالا رفتن میزان جراحی زیبایی بینی در سراسر دنیا اصلا جای تعجب ندارد. اما در این میان بر طبق آمار در برخی کشورها تعداد جراحی رینوپلاستی بیش از دیگر کشورها است.
کد خبر: ۷۴۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از تهران نیوز: زیبایی تقریبا دغدغه‌ای جهان شمول است و به همین دلیل افزایش چشمگیر تعداد موسسات و کلینیک‌های زیبایی و بالا رفتن میزان جراحی زیبایی بینی در سراسر دنیا اصلا جای تعجب ندارد. اما در این میان بر طبق آمار در برخی کشورها تعداد جراحی رینوپلاستی بیش از دیگر کشورها است. بنابراین اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید اما هنوز برای محل انجام جراحی تصمیم نگرفته‌اید، بهتر است پیش از هر چیز با این کشورها که به نوعی قطب انجام عمل جراحی زیبایی بینی در دنیا هستند آشنا شوید:

 

آمریکا
کشور آمریکا دارای یکی از بزرگترین جامعه جراحان زیبایی در سراسر دنیا است و تعداد پزشکان و جراحان زیبایی دارای مجوز در این کشور از همه بیشتر است. علاوه بر این دارای بالاترین سهم در تعداد عمل‌های زیبایی سالانه است. هر ساله میلیون‌ها عمل جراحی زیبایی در این کشور صورت می‌گیرد. در میان این جراحی‌ها، رینوپلاستی سهم اعظم را دارد و سایر جراحی‌ها زیبایی اعم از لیفت پیشانی، لیفت سینه، لیفت صورت، ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن نیز از جمله جراحی‌های رایج در آمریکا هستند.

 

برزیل
تعداد جراحان پلاستیک و زیبایی کشور برزیل نیز همانند آمریکا تقریبا زیاد است و تعداد آن‌ها به ۵۴۰۰ نفر می‌رسد. در برزیل انجام عمل پروتز سینه بین دختران نوجوان حدود شانزده ساله عملی بسیار رایج است. علاوه بر این، عمل جراحی زیبایی بینی در این کشور درست به اندازه سواحل زیبا و فستیوال‌های رنگی و شادشان، در میان توریست‌ها جذابیت دارد و کیفیت رینوپلاستی ارائه شده در شهرهای بزرگ این کشور بسیار مشهور است. با داشتن بودجه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ دلار می‌توانید جراحی زیبایی بینی را انجام داده و به بینی ایده‌آل خود دست پیدا کنید. بهترین خدمات رینوپلاستی در شهر ریو دو ژانیرو، سان پائولو، پورتو آلگر و کوریتیبا ارائه می‌شود.

 

ایران
کشور ایران به پایتخت رینوپلاستی دنیا شهرت دارد و میلیون‌ها خانم ایرانی این جراحی زیبایی را انجام داده‌اند. معمولا ایرانیان بینی عروسکی شکل را ترجیح می‌دهند. حداقل سن افرادی که در ایران اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی کرده‌اند، به ۱۴ سال می‌رسد. اکثر خانم‌ها از بینی خود ناراضی هستند و اینگونه بیان می‌کنند که به دلیل پوشیدن روسری و رعایت حجاب گزینه دیگری برای زیبایی ندارند. لذا ناگزیر به انجام این جراحی زیبایی روی می‌آورند. متاسفانه در حال حاضر حدود ۷۰۰۰ پزشک بدون مجوز در این کشور در حال فعالیت هستند. بنابراین اگر قصد انجام جراحی زیبایی در این کشور را دارید حتما مجوز پزشک مورد نظر خود را به دقت کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

 

کره جنوبی
در حال حاضر در کشور کره جنوبی، روند هیجانی و غیر معقولی بین خانم‌ها و جوانان به نام K-Pop (موسیقی پاپ کره‌ای) رایج شده است که در آن خانم‌ها علاقه دارند شبیه به خواننده پاپ مورد علاقه‌شان باشند. علاوه بر این بسیاری از زنان و مردان کره‌ای برای اینکه شبیه به شخصیت انیمه مورد علاقه خود بشوند برای جراحی زیبایی به سئول می‌روند. مردم این کشور به این چهره‌ها افتخار می‌کنند لذا برای به دست آوردن چهره‌ای شبیه به آن تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند. عکس‌های قبل و بعد رینوپلاستی نشان‌دهنده این است ک این جراحی یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی خصوصا بین جوانان به حساب می‌آید.

 

ژاپن
ژاپن نیز یکی دیگر از کشورهایی است که هر ساله در آن میلیون‌ها جراحی رینوپلاستی صورت می‌گیرد. این کشور به داشتن جراحان فوق‌العاده حرفه‌ای و زبردست معروف است که نتیجه کار آن‌ها کاملا با کیفیت است. ژاپنی‌ها برخلاف مردمان کره جنوبی -که بیشتر خواهان دستیابی به چهره‌ای شبیه به شخصیت‌های انیمه و ستاره‌های موسیقی پاپ کشور خود دارند- رویکردی سنتی‌تر نسبت به جراحی زیبایی دارند. اغلب ژاپنی‌ها می‌خواهند ضمن حفظ چهره آسیایی خود، ویژگی‌ها و زیبایی چهره خود را بهبود بخشند. بنابراین اگر خواهان حفظ اصالت چهره خود در عین داشتن یک جراحی زیبایی با کیفیت و مناسب بهتر است کشور ژاپن را در اولویت قرار دهید.

این پنج کشور در دنیا بیشترین میزان جراحی زیبایی بینی هستند اما در عین حال هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود در انجام عمل و نتیجه عمل هستند. بنابراین شاید بهتر باشد پیش از تصمیمگیری قطعی درباره محل انجام رینوپلاستی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع نتیجه و ویژگی‌های خاص جراحی زیبایی در هر یک از این کشورها به صورت جداگانه درباره هر یک تحقیق کرده و با دقت به انتخاب بپردازید.

برچسب ها: جراحی ، زیبایی ، کشورها ، قطب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار