نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس :مردم تا کجا باید هزینه اشتباهات مسئولان را بدهند؛ باید دلسوزان انقلاب به داد انقلاب و مردم برسند.
کد خبر: ۷۴۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:کوروش کرم پور حقیقی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: فشار گرانی چنان بر معیشت مردم اثر گذاشته که این روزها حتی شاهد تزلزل بنیه اقتصادی خانواده‌های در سطح متوسط هستیم؛ قیمت اقلام خوراکی آنچنان غیرمنصفانه و غیر موجه افزایش یافته که دسترسی به آن را برای برخی اقشار غیرممکن کرده است.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: قیمت خودروی داخلی در سایه بی‌نظارتی مسئولان مربوطه هر روز گران‌تر می‌شود؛ این چه نظارتی است که برای افزایش قیمت خودرو، هیچ ملاک و معیاری به جز قربانی کردن مصرف‌کننده وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم تا کجا باید هزینه اشتباهات مسئولان را بدهند؛ باید دلسوزان انقلاب به داد انقلاب و مردم برسند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه است که ما توان مبارزه با استکبار جهانی را داریم اما از پس بازار داخلی خود برنمی آییم.

کرم پور تصریح کرد: وضعیت معیشت مردم با حفظ کرامت آنها همخوانی ندارد؛ آقای رئیس جمهور اجازه ندهید برای شما آمارسازی کنند و شما را از واقعیت جامعه دور نگه دارند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به جان باختن 14 نفر در مسیر جاده فیروزآباد – جم به خانواده جانباختگان تسلیت گفت و افزود: به رئیس جمهور، وزیر راه و وزیر نفت اعلام هشدار می‌کنیم؛ از جان انسان‌ها و وضعیت نامناسب جاده‌ای صحبت می‌کنم که علیرغم مکاتبات و پیگیری‌های متعدد اینک به یکی از عوامل بی‌رحم جان باختن هموطنان بی‌گناه تبدیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر نشان کرد: من از فرزندان و یتیمانی سخن می‌گویم که فردای قیامت سر راه ما خواهند ایستاد، در حالی که سوالشان این است که چه کسی ما را در کودکی یتیم کرد، لذا باید وزیر نفت و وزیر راه پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار