مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: براساس تصمیمات هیت محترم دولت از ابتدای خرداد ماه نرخ فروش گاز طبیعی فشرده افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۴۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس از تغییر نرخ فروش گاز طبیعی فشرده خبر داد و گفت: براساس تصمیمات هیت محترم وزیران نرخ فروش گاز طبیعی فشرده از هر کیلوگرم ۶ هزار ریال به ۶ هزار و ۵۶۸ ریال افزایش یافته و این تغییر نرخ از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برروی تمامی دیسپنسر‌های جایگا ه‌های سی ان جی اعمال خواهد شد.

وی، حمایت از صنعت سی ان جی کشور کمک به تعویض مخازن وسایط نقلیه و اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگا ه‌های سی ان جی را از جمله اهداف این افزایش نرخ برشمرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت گاز استان و سایر ارگان‌های مربوطه سعی برآن شده تا مردم بدون هیچ گونه مشکل وبدون کوچکترین وفقه سوخت مورد نیاز خودرا دریافت کنند.

بنی کریمی، توسعه جایگاه‌های سی ان جی و جایگزینی سوخت پاک را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی دانست و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۵۰۴ میلیون متر مکعب گاز سی ان جی دراستان فارس مصرف شده که معادل همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

وی بابیان این موضوع که در حال حاضر متوسط مصرف گاز سی ان جی در کشور ۲۱ میلیون مترمکعب است، گفت: استان فارس با مصرف روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب حدود ۷ درصد از فروش گاز سی ان جی در کشور را به خود اختصاص داده است واین مهم از طریق ۱۲۸ باب جایگاه سی ان جی و بیش از ۶۴۰ نازل فعال در سطح استان محقق شده است.

مدیر منطقه فارس تصریح کرد: در راستای کنترل و نظارت برعملکرد جایگاه‌ها و پاسخگویی، شماره تلفن ۰۹۶۲۷ بطور ۲۴ ساعته آماده دریافت انتقادات وپیشنهادات مردم از روند سوخت رسانی و ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین وسی ان جی است و از مردم خواست تا هنگام ورود به جایگاه‌ها بویژه جایگا‌های سی ان جی نسبت به رعایت مسایل ایمنی که در سطح نقاط عرضه اطلاع رسانی شده، دقت بیشتر داشته باشند.

برچسب ها: افزایش ، قیمت ، گاز ، CNG
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار