امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه :برخی افراد داروها را احتکار می‌کنند و گران می فروشند. این باعث کمیابی دارو شده است. چرا این کار را می‌کنید؟ از خدا بترسید. قیامتی هم در کار است و به حساب همه ما رسیدگی می‌شود. دنبال فساد و معصیت نباشید و امر خدا را اطاعت کنید. امیدوارم همه مردم همکاری و همراهی کنند و این فساد جمع شود.
کد خبر: ۷۴۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان:آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه  اظهار داشت: «برخی افراد داروها را احتکار می‌کنند و گران می فروشند. این باعث کمیابی دارو شده است. چرا این کار را می‌کنید؟ از خدا بترسید. قیامتی هم در کار است و به حساب همه ما رسیدگی می‌شود. دنبال فساد و معصیت نباشید و امر خدا را اطاعت کنید. امیدوارم همه مردم همکاری و همراهی کنند و این فساد جمع شود.»

ایشان اضافه کرد: «همه دستگاه‌ها باید با اتحاد، جهادی عمل کنند. در شرایط فعلی بهترین کار خدمت به مردم است. کاغذ بازی و تبعیض نباشد تا مردم دستشان جلوی کسی دراز نشود.»

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: «در خرید اجناس زیاده‌روی نکنید. عده‌ای از افراد جنسهای ضروری را می‌خرند و مخفی می‌کنند که باعث تورم و گرانی می‌شود.»

عضو خبرگان رهبری با بیان این که برخی مسئولان مردم را از جنگ می‌ترسانند، عنوان داشت: «آمریکا قدرت این را ندارد که با ملت رشید ایران بجنگد. شما مردم مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اید. فقط باید سطح زندگی‌تان را عوض کنید. پشتیبان شما خدا است. دشمنان۴۰ سال است که با ما جنگ دارند؛ الآن هم جنگ تمام‌عیار اقتصادی است که می‌خواهند ما را زمین بزنند. اما به فضل الهی ما تابع اسلام و قرآن هستیم و تسلیم نمی‌شویم.»

آیت‌ا... فقیه سالروز ولادت امام حسن مجتبی و روز اکرام را گرامی داشت و گفت: «روز اکرام، روز کمک کردن به فقرا و بیچارگان است. افطاری دادن در ماه رمضان ثواب بنده آزاد کردن دارد؛ حتی اگر با یک شربت و آب باشد.»

امام جمعه نی‌ریز 30 گناه کبیره را مربوط به زبان دانست و گفت: «در این ماه همه اعضا و جوارح شما از جمله زبانتان باید روزه باشد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار