رئیس هیئت والیبال شهرستان شیراز گفت: برای اولین بار در ایران و با تلاش این هیئت، مدارس والیبال در شیراز راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 17 May 2019

تابناک فارس به قنل از ایسنا:نعمت الله گودرزی گفت: با توجه به جهانی شدن والیبال ایران و اقبال عمومی مردم به این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان، بدنبال از بین بردن تهدید ها و تقویت فرصت ها در زمینه والیبال هستیم.

وی ادامه داد: با تلاش کمیته های مختلف هیئت والیبال شهرستان شیراز که در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند، آیین نامه مدارس والیبال را تدوین کرده ایم و در کارگروه های مختلف بررسی شده است.

او با بیان اینکه این اتفاق نشات گرفته از والیبال کشورهایی مثل برزیل و ایتالیاست و در ایران بی نظیر است، گفت: در این خصوص مسئول کمیته مدارس والیبال شیراز را انتخاب کرده ایم و طرح در اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور سید جواد کشاورز معاونت توسعه امور ورزش بازخوانی شده و در حال تکمیل است.

گودرزی از وجود ظرفیت های بزرگ والیبال در شیراز خبر داد و افزود: شیراز در بخش پایه و بزرگسال آقایان و بانوان در تیم های ملی نماینده دارد، با راه اندازی مدارس والیبال بستر امن و علمی برای رشد افراد با استعداد این رشته بوجود خواهد آمد و این تعداد افزایش خواهد یافت. امیدواریم این طرح در جذب حامیان مالی در هر دو بخش تیمداری و اسپانسری به والیبال شیراز کمک کند.

وی از برگزاری مسابقات والیبال دسته‌های آزاد شیراز در قالب جام رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات از ابتدای جام رمضان با حضور 18 تیم آغاز شده است و در دور سوم گروهی ادامه دارد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان شیراز گفت: امین رضوی در تیم ملی بزرگسالان جزو سه لیبروی دعوت شده از سوی کولاکوویچ است، رضا محمود آبادی در اردوهای تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی حضور دارد و الهام فلاح و نگار کیانی در اردوهای تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان شرکت کرده اند، علی زارع نیز در تیم ملی جوانان حضور دارد.

وی از تشکیل اردوهای تیم های منتخب نوجوانان و جوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و خاطر نشان کرد: والیبال یکی از هیئت هایی است که با تلاش خانواده والیبال شهرستان شیراز و براساس ارزیابی عملکرد هیئت ‌ ها عملکرد خوبی را داشته و به دنبال ارتقاء این وضعیت هستیم.

گودرزی همچنین از انتصاب مهرداد ال خورشید و هادی مرادی به عنوان مسئولین کمیته های مدارس والیبال و والیبال ساحلی شیراز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار