استاندار فارس گفت: در دنیای امروز که فضای مجازی تمام رخدادها را به سرعت در جامعه منتشر می کند، تصمیم گیری پشت درهای بسته امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۷۴۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 15 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی استاندار فارس یکی از وظایف روابط عمومی ها را انعکاس عملکرد دولت، دستگاه ها و سازمان های دولتی دانست و اظهار داشت: البته انجام این وظیفه به معنای بزرگ کردن نامناسب و غیر واقعی مدیران نیست بلکه این حق مردم و افکار عمومی است که در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند و حق دولت نیز هست که فعالیت ها و اقداماتش بازتاب داده شود.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم برنامه محور بودن عملکرد روابط عمومی ها بیان کرد: با داشتن برنامه ریزی و چارچوب، می توان نقاط ضعف و قوت عملکردها را مشخص و نسبت به تقویت یا حذف آنها اقدام کرد.
رحیمی افزود: فعالان عرصه روابط عمومی در کنار انجام رسالت اطلاع رسانی، باید به عنوان پل ارتباطی دستگاه ها و مدیران با مردم عمل کنند و ضمن انتقال مسایل و مشکلات، ارایه دهنده و پیگیر راهکارهای مختلف برای حل آنها نیز باشند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به مقوله آموزش و بهبود عملکرد خود توجه ویژه داشته باشند و در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با مردم از فناوری ها و تجهیزات نوین بهره گیرند.
رحیمی اضافه کرد: رویکرد سنتی نسبت به روابط عمومی ها، سامانه اطلاع رسانی و رسانه ای از عواملی است که سبب خواهد شد جامعه ما در حوزه اطلاع رسانی با کاستی هایی مواجه باشد.
استاندار فارس گفت: در دنیای امروز که فضای مجازی تمام رخدادها را به سرعت در جامعه منتشر می کند، تصمیم گیری پشت درهای بسته امکان پذیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار