مسعود رضایی درمورد احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا بیان کرد: بعید به نظر می رسد که جنگی رخ دهد زیرا فضا و جو موجود در کشور ما به هیچ وجه جنگی نیست و ایران اصلا به دنبال جنگ نمی باشد
کد خبر: ۷۴۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 15 May 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:مسعود رضایی درخصوص احتمال درگیری جنگ میان کشورهای ایران و آمریکا عنوان کرد: آمریکا در هر روی به دنبال اهداف و منافع خود می باشد و هدف اصلی آن کشاندن ایران بر سر میز مذاکره و انجام مذاکره ای جدید می باشد.
وی در ادامه سخنانش درخصوص کشاندن ایران بر سر میز مذاکره مطرح کرد: آمریکا برای کشاندن ایران بر سر میز مذاکره از اهرام های در اختیارش هم به زبان صلح و دوستی و هم به زبان جنگ و تهدید استفاده خواهد برد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی می گوید که آماده دریافت تماس از سوی ایران می باشد و از سوی دیگر نیروهای خود را آماده و برخی را به خلیج فارس می آورد و به هر صورت سعی در فشار قرار دادن ایران دارد.
وی درخصوص جنگ ایران و آمریکا اذعان داشت: تا بتواند آمریکا از جنگ دوری خواهد گزید و حضور نیروهای نظامی بیشتر برای نشاندن این است که آمریکا گزینه نظامی را نیز دارد که در ادامه آن نیز بتواند جنگ روانی و جوی مسموم را در ایران به راه بیندازد.
این عضو مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اینکه هدف تمامی اقدام های آمریکا راضی کردن جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره می باشد، تصریح کرد: در ادامه چه خواهد شد بستگی به نظام ایران دارد که چه پاسخ و برخوردی با آمریکا خواهد داشت
وی همچنین متذکر شد: اگر پاسخ ما همچنان سرسختی، مقاومت باشد و هیچگونه تمایلی برای مذاکره نشان ندهیم، احتمال جنگ نیز وجود دارد.
مسعود رضایی درمورد احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا بیان کرد: بعید به نظر می رسد که جنگی رخ دهد زیرا فضا و جو موجود در کشور ما به هیچ وجه جنگی نیست و ایران اصلا به دنبال جنگ نمی باشد
وی ادامه داد: ایران تلاش می کند با بحث های بین المللی و رساندن پیام ها و اوضاع و احوال کشور به جهان، هم جنبه مقاومتی را باید در نظر بگیرد و هم اینکه مراوده و مذاکره را از نظر دور نبرد.
این مقام قانون گذار درخصوص احتمال مذاکره میان ایران و آمریکا گفت: مذاکره بستگی به شرایطی دارد که مطرح می شود که اگر شرایط برای ما مطلوب و قابل اجرا باشد، صلاح بر آن خواهد بود که مذاکره صورت پذیرد و اگر شرایط و اوضاع مذاکره به نفع ما نباشد، راه مقاومت را ادامه خواهیم داد.
وی در ادامه اضافه کرد: بنده معتقدم که امروزه در میان انسان ها جنگ جای خود را به مذاکره داده و مذاکره حاوی پیامی منفی نیست اما اینطور هم نیست که ما شرایط و منابع کشور را در اختیار طرف مذاکره قرار دهیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایط مذاکره توضیح داد: ما اگر بخواهیم مذاکره انجام دهیم، باید مذاکره ای باشد که حرف های خود را زده و آنچه که حق داریم و حق می گوییم باید اجرا شود و آنچه نیز حق طرف مقابل می باشد نیز باید اجرایی شود اما مذاکره تسلیمی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار