پشم و پنبه در حلیم‌های فارس نیست.
کد خبر: ۷۴۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 14 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس اتحادیه پزندگان فارس گفت: مردم آش و حلیم را می‌توانند با اطمینان کافی از واحد‌های دارای پروانه کسب تهیه کنند و نگرانی بابت رعایت نشدن نکات بهداشتی نداشته باشند.
احمدرضا وردی‌زاده افزود: وجود پنبه و پشم در حلیم شایعه است و هیچ موردی در این زمینه دیده نشده است.
وی گفت: ۲۰۰ واحد در حوزه فروش آش و حلیم در استان پروانه کسب دارند که همگی تحت نظارت دقیق اتحادیه هستند.
مدیر گروه سلامت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: ۴۰۰ نفر در قالب ۷۰ تا ۷۵ تیم بحث نظارت بر بهداشت واحد‌های فروش مواد غذایی را بر عهده دارند و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود چنین تخلفی گزارش نشده است.
سیامک شمس افزود: بازرسان بهداشت در بازرسی از یک واحد از انبار تا مواد اولیه و ظروف را کامل بررسی می‌کنند و اگر چنین تخلفی انجام شده بود باید شواهدی دال بر آن وجود داشت علاوه بر آن آزمایش نمونه‌گیری‌های انجام شده در آزمایشگاه نیز این ادعا را رد می‌کند.
وی گفت: نظارت بر واحد‌های فروش مواد غذایی در ماه مبارک رمضان تشدید شده و در صنف‌های حساس در ساعات نزدیک به افطار تا پاسی از شب ادامه دارد.
مدیر گروه سلامت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به مردم هشدار می‌دهد از خرید از دست‌فروشان خودداری کنند، زیرا فعالیت این افراد مورد تائید اتحادیه پزندگان نیست.
شمس افزود: قیمت انواع آش و حلیم در استان فارس در ایام ماه مبارک رمضان افزایش نداشته است و در صورت مشاهده تخلف مردم می‌توانند به اتحادیه پزندگان شکایت خود را اعلام کنند تا بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار