مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: امسال ۳۳۰۰ نفر از فارس در قالب ۲۳ کاروان به حج اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 12 May 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی  با بیان اینکه نخستین اعزام به حج تمتع از استان فارس نیمه دوم تیرماه است اظهار داشت: تمامی کاروان‌های استان فارس تکمیل شده و تعداد کاروان‌های استان‌های همجوار که ایستگاه پروازی آنها شیراز است، به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 3300 نفر در قالب 23 کاروان از استان فارس به حج تمتع اعزام می‌شود، گفت: امسال حجاج فارس مدینه بعد هستند یعنی از فرودگاه شیراز به مقصد جده پرواز می‌کنند و آموزش‌های حج نیز در حال انجام است.

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: اغلب کارهای پزشکی حجاج انجام شده و حجاج باید توجه داشته باشند که تمامی اموری که از سوی مدیران کاروان به آنها اعلام می‌شود، انجام دهند تا در زمان اعزام مشکلی پیش نیاید.

 

زینلی با اشاره به برنامه‌های هفته حج بیان کرد: میثاق با احمدبن‌موسی(ع) و شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه در سطح شهر از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته به صورت هر ساله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه سفرهای عتبات عنوان کرد: در حال حاضر امکان برقراری سفر به عتبات وجود دارد و در صورت تقاضا از سوی مردم کاروان‌های عتبات تشکیل و سفر انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان فارس درباره این سفرها پس از ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: روزانه 3 کاروان زمینی و هفتگی یک کاروان هوایی به عتبات اعزام می‌شوند و مردم برای ثبت نام باید به دفاتر حج و زیارت مجاز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار