به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۷ هزار ویژه برنامه در استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 11 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: محور‌ برنامه‌های امسال مباحث تبیینی اندیشه‌های امام (ره) به ویژه موارد و مسائلی است که درمورد آن‌ها شبهه افکنی شده است.
رضایی افزود: با توجه به همزمان شدن این مراسم با ماه مبارک رمضان از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزادگان نهایت استفاده و بهره برداری خواهد شد و ناگفته هاو دیدگاه‌هایی که از امام خمینی (ره) درابعاد گوناگون است تبیین می‌شود.
وی گفت: توجه امام (ره) به وحدت، یکپارچگی در جامعه و استکبار ستیزی از جمله موارد‌ی است که در این ایام به آن‌ها توجه ویژه‌ای خواهد شد.
رضایی افزود: با توجه به همزمانی این ایام با عید سعید فطر برنامه‌های امسال درعصر روز سیزدهم خرداد ماه در سراسر استان برگزار خواهد شد و درشیراز هم این برنامه از ساعت ۱۷ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود .
استاندار فارس هم دراین جلسه یاد و نام امام خمینی (ره) را یادآور اتحاد و همدلی و تاکید بر وحدت کلمه، توکل به خدا، دین باوری و خدامحوری دانست و افزود: اگر در تمامی زمینه‌ها از این سیره پیروی کنیم مطمئنا موفق خواهیم بود.
رحیمی گفت: امام خمینی (ره) همیشه اعتقادش بر این بود که مردم، ولی نعمت هستند و توجه ویژه به کوخ نشینان از اهداف معمار کبیر انقلاب بود که مسئولین باید توجه به این موضوع را دردستور کار خود قرار دهند.
استاندار فارس بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر و فراگیرتر مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام (ره)، قیام ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود این برنامه‌ها با شکوه‌تر و مردمی‌تر از قبل با مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شود و علاوه بر مرکز استان و شهرستان‌ها درتمامی نقاط شهری و روستایی هم شاهد برگزاری برنامه‌هایی باشکوه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار