رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی و انقلابی در رأس امور کشور می‌تواند، موثر باشد، افزود: یکی از موضوعاتی که امروز دشمن دنبال می‌کند بحث فضای روانی جامعه به ویژه ایجاد اختلال در حوزه اقتصادی است تا مردم را ناامید کند که در این زمینه هم حمایت دستگاه قضا می‌تواند فضای روانی جامعه و قیمت ارزاق عمومی که فشار سنگینی بر دوش مردم گذاشته است، را کنترل کند.
کد خبر: ۷۴۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 11 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شرایط فعلی که جبهه استکبار همه تلاش خود را بر توقف مسیر انقلاب گذاشته، تنها مدیریت خوب می‌تواند نقشه‌های دشمن را بر ملا کند.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی و انقلابی در رأس امور کشور می‌تواند، موثر باشد، افزود: یکی از موضوعاتی که امروز دشمن دنبال می‌کند بحث فضای روانی جامعه به ویژه ایجاد اختلال در حوزه اقتصادی است تا مردم را ناامید کند که در این زمینه هم حمایت دستگاه قضا می‌تواند فضای روانی جامعه و قیمت ارزاق عمومی که فشار سنگینی بر دوش مردم گذاشته است، را کنترل کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه برخی با ارز ٤٢٠٠ تومانی به جای وارد کردن ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم مسیری انحرافی را طی کردند که در مجلس مصوبه‌ای برای بانک مرکزی جهت تغییر و تفحص تصویب شد.

رضایی در ادامه عنوان کرد: شاهد برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با اخلال‌گران اقتصادی طی یکسال گذشته بدون ملاحظه بوده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده که به دلیل کمبود اعتبارات امکان پیشبرد آنها را ندارد، گفت: در این راستا در قانون برای واگذاری آنها به بخش خصوصی تمهیداتی اندیشیده شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار نظارت و کمک دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای واگذاری پروژه‌های عمرانی دولتی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار