معاون اول قوه قضائیه استان فارس را دارای ظرفیت و امتیازی کادرپرور دانست و گفت: از گذشته تاکنون افراد مختلفی از استان های کوچکی به فارس آمدند پرورش یافتند و اکنون در سطوح عالی قرار گرفته اند؛ القاصی نیز از طریق فارس رشد پیدا کرد و اکنون به عنوان دادستان پایتخت کشور انتخاب شده است.
کد خبر: ۷۴۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 09 May 2019

معاون اول قوه قضائیه نوزدهم اردیبهشت ماه در جلسه تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان فارس به بیان نکاتی در تمجید از استان فارس و ظرفیت هایی که دارد پرداخت و گفت: وقتی نام شیراز برده می شود ادب، عرفان و عالم پروری از اولین کلیدواژه هایی است که در اذهان تداعی می شود.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای از علما و شهدای فارس یاد کرد و اظهار داشت: این خطه مربوط به افرادی چون شهید مرتضی جاویدی است که امام راحل (ره) بوسه بر پیشانی اش زد.

وی خطاب به القاصی رئیس کل سابق دادگستری فارس بیان کرد: این توفیقات، تعریف و تمجیدهایی که از شما می شود بخاطر مجموعه ای از خوبی ها است که در این استان قرار دارد.

وی استان فارس را دارای ظرفیت و امتیازی کادرپرور دانست و گفت: از گذشته تاکنون افراد مختلفی از استان های کوچکی به فارس آمدند پرورش یافتند و اکنون در سطوح عالی قرار گرفته اند؛ القاصی نیز از طریق فارس رشد پیدا کرد و اکنون به عنوان دادستان پایتخت کشور انتخاب شده است.
 
معاون اول قوه قضائیه با اعلام اینکه علی صالحی دادستان سابق شیراز نیز یکی از افرادی بود که در فارس پرورش پیدا کرد و اکنون برای تصدی ریاست کل دادگستری استان هرمزگان برگزیده شده است، به بیان مطالبی درخصوص هرمزگان و وضعیت آن پرداخت.
 
نمی دانیم چرا اما این ظرفیت کادرپروری هیچگاه به درد خود استان فارس نخورده است و این استان ثروتمند اینچنین عقب مانده است.
 
مبادا روی دیگر این کادرپروری موش آزمایشگاهی بودن استان فارس باشد؟مبادا مدیران مورد نظر را برای پس دادن امتحانشان بالای سر فارس مظلوم می گذارند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار