دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور با نتیجه مساوی پایان یافت.
کد خبر: ۷۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 23 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این بازی که عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
دیدار این 2 تیم که دغدغه ای هم برای صعود نداشتند بدون حساسیت برگزار شد و آنها سعی داشتند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی را به اجرا گذارند که بازی بدی هم از آب در نیامد اگر چه این دیدار هم برای مدتی متوقف شد.
با شروع بازی، فجریها اشتیاق بیشتری برای پیروزی داشتند و با دادن پاس های تک ضرب و بردن بازی به کناره های زمین سعی داشتند از ضعف تیم حریف بهره ببرند و به گل برسند که اینگونه شد و تاکتیک فجری ها مثمر ثمر واقع شد.
در حالی که 20 دقیقه از بازی گذشته بود، این فجری ها بودند که به گل دست یافتند، در این لحظه فرار خوب مجتبی حق دوست از سمت راست و جای گذاشتن مدافع رو به رو، توپ را به خوبی روی دروازه مس ارسال کرد که ضربه سر زیبا و شیرجه ای بابا محمدی، دروازه بان تیم مس کرمان را تسلیم کرد.
در ادامه نیمه اول نیز فجری ها که به گل برتری دست یافته بودند، بازی را کنترل کردند و در دقیقه 26 هم کرمانی ها صاحب یک فرصت شدند اما واکنش خوب دروازه بان فجر ضربه شروین بزرگ، بازیکن تیم کرمان را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.
سرانجام نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان پایان یافت.
با شروع نیمه دوم این تیم مس کرمان بود که برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه تیم فجر تدارک دید که مدافعان این تیم اجازه ندادند کرمانی ها به گل برسند.
در ادامه این نیمه، بازی متعادل شد اما در دقیقه 60 به دنبال اخراج مهرداد قنبری مهاجم تیم مس و اعتراض بازیکنان و دست اندرکاران این تیم به رای به داور، بازی به مدت 10 دقیقه متوقف شد که با پا در میانی مسئولان برگزار کننده، کرمانی ها متقاعد شدند 10 نفره به بازی ادامه دهند.
در حالی که تیم میهمان 10 نفره شده بود در دقیقه 74 بر روی اشتباه مسلم سه مدافع میانی فجر، محمد رضا پور محمد بازیکن تیم مس کرمان موفق شد گل تساوی را درون دروازه فجر جای دهد.
در ادامه بازی نیز فجریها برای به ثمر رساندن گل برتری خود را به آب و آتش زدند و یکی دو فرصت گل زنی هم داشتند اما بی نتیجه ماند و سرانجام تیم 10 نفره مس موفق به کسب یک امتیاز از این بازی در خانه شیرازی ها شد.
همچنین در این هفته نیز تیم قشقایی شیراز، میهمان تیم کارون اروند خرمشهر بود که این بازی بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافت.
در حالی که یک هفته به پایان رقابت های فوتبال دسته یک کشور باقی مانده، تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فصل آینده فوتبال باشگاه های برتر کشور صعود کردند و تیم شهرداری ماهشهر هم به دسته دوم سقوط کرد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 38 امتیاز و تیم قشقایی هم با 37 امتیاز به ترتیب رده هشتم و نهم را به خود اختصاص دادند.
بدین ترتیب تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده مشخص شد تا بازی های هفته پایانی که دهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود برای تیم ها تشریفاتی شود.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار